طوفان الاقصی| ۳ عملیات حزب الله علیه رژیم اسرائیل

سه عملیات تلافی‌جویانه حزب الله علیه رژیم اسرائیل و زخمی شدن ۶ صهیونیست و وارد شدن خسارت مادی زیاد به اشغالگران از مهمترین تحولات روز ۳۵۲ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، در روز ۳۵۲ طوفان الاقصی، درگیری در اراضی اشغالی بیشتر به شمال فلسطین اشغالی منتقل شده است و حزب الله لبنان در واکنش به حملات تروریستی رژیم اسرائیل در هفته گذشته، تاکنون سه حمله تلافی‌جویانه علیه متجاوزین و اشغالگران اسرائیلی انجام داد که در اثر آن شش تن زخمی شده و خسارت مادی زیادی به آن‌ها وارد شده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حمله توپخانه‌ای به جنوب شهر غزه

مهمترین تحولات روز ۳۵۲ طوفان الاقصی را دنبال کنید:

اصابت موشک‌های حزب الله به شهرک «کریوت» در جنوب عکا

شهرک کریوت واقع در جنوب شهر اشغالی عکا، هدف ۵۰ موشک و راکت حزب الله قرار گرفته است که در اثر آن، خسارت مادی زیادی به اشغالگران وارد شده است.

عملیات سوم حزب الله علیه رژیم اسرائیل

حزب الله لبنان، اعلام کرد که در واکنش به جنایت رژیم اسرائیل در هفته گذشته و منفجر کردن پیجرها و بی‌سیم‌ها، با ده‌ها موشک، تأسیسات صنایع نظامی این رژیم را در شمال حیفا هدف قرار داده است. این سومین عملیات حزب الله طی امروز است.

فعال شدن پدافند رژیم اسرائیل در ایلات اشغالی

رسانه های رژیم اسرائیل صبح امروز از فعال شدن سامانه پدافند موشکی این رژیم در ایلات اشغالی و رهگیری بیش از یک هدف خبر دادند.

زخمی شدن ۶ صهیونیست در عملیات تلافی‌جویانه حزب الله

سازمان ستاره داود اعلام کرد که در نتیجه حملات تلافی‌جویانه حزب الله به اراضی اشغالی در شمال فلسطینَ، ۶ شهرک نشین صهیونیست زخمی شده است.

شلیک بیش از ۱۱۰ موشک و راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی

رسانه‌ای رژیم اسرائیل گزارش دادند که از صبح امروز یکشنبه، بیش از ۱۱۰ موشک و راکت از سمت لبنان به سوی اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

حملات هوایی رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

تصاویر مخابره شده از جنوب لبنان حاکی از حملات شدید رژیم اسرائیل به مناطق جنوبی این کشور عربی است و رژیم اسرائیل مناطق المحمودیه، العیشیه، عین قانا و اطراف شهرک زبقین را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243536

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =