همکاری نیکوکارانه دانشگاه آزاد با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها/ پژوهش‌های مشترک در زمینه آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود

مدیر کل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز همکاری‌های نیکوکارانه، فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با مرکز مشارکت‌های اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسینعلی جاهد مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همکاری‌های نیکوکارانه و فرهنگی- اجتماعی مابین اداره کل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز مشارکت‌های اجتماعی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جلسه‌ای مشترک بررسی شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی، رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در تاریخ هشتم مهرماه ۱۴۰۳ و در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جاهد خاطرنشان کرد: در این جلسه طرفین بر همکاری‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های نیکوکاری، ازدواج دانشجویی و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با به‌خدمت گرفتن ظرفیت‌های دو طرف و خیرین تاکید کردند و حوزه‌هایی مانند کمک به افزایش مراکز و کانون‌های نیکوکاری در دانشگاه، فعالیت‌های خیریه‌ای در زمینه ازدواج دانشجویی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجام پژوهش‌های مشترک در زمینه آسیب‌های اجتماعی، کمک به ارتقا شبکه ملی موسسه‌های خیریه‌ای، نظارت بر فعالیت موسسه‌های نیکوکاری در سطح دانشگاه، تشکیل هسته‌های فکری دانشجویی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی همچنین برای مشارکت دانشگاه در اجرای طرح‌های پژوهشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با کمک دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =