شهدای جبهه مقاومت نماد ایستادگی در  مقابله با اشغالگری هستند

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: شهدای جبهه مقاومت نماد ایستادگی در راه آرمان پاک مقابله با اشغالگری هستند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی در اجتماع مردم بجنورد به‌مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله، گفت: شهدای جبهه مقاومت نماد ایستادگی در راه آرمان پاک مقابله با اشغالگری هستند.

وی افزود: این شهادت‌های مجاهدان٬ در راه دفاع از نظام اسلامی و امت اسلام است. شهید نصرالله عالمی فرزانه، رهبری بصیر، سازش ناپذیر، اهل مقاومت و ایستادگی بود و تا آخرین لحظه در این مسیر ایستاد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز رژیم صهیونی به عنوان یک باند جنایتکار دستش در خون مردم بی‌گناه غزه و لبنان آغشته است. سید و سالار مقاومت امروز در بین ما نیست، اما راهش قطعا ادامه خواهد داشت.

فرجی ادامه داد: در عاشورا ۷۲ یار اباعبدالله به شهادت رسیدند، ولی کربلا تکثیر یافته و همچنان ادامه دارد. این تفسیر بیانات امام راحل است که گفت خون بر شمشیر پیروز است. امروز مسیر عاشورا زنده و مداوم است.

وی گفت: زمانی حماس با سنگ به سراغ اسرائیل رفت، اما امروز ارتش پنجم دنیا در برابر حماس و حزب الله ناتوان شده است. می‌خواستند روحیه نیروهایشان را افزایش دهند اما سربازان آن‌ها دچار افسردگی شدند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان کرد: ترور٬ عملی کور است که ارزش نظامی ندارد. ملت آزاده جبهه مقاومت٬ علی‌رغم همه ترورها و از دست دادن فرماندهان، همچنان در حال ایستادگی است. اسرائیل بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است. کجاست شورای امنیت و سازمان ملل؟ جهانیان بدانند شورای امنیت بازیچه دست آمریکا و اسرائیل است.

فرجی با بیان اینکه آمادگی ۱۰۰ در صدی داریم، گفت: ما نیروهای مسلح، آماده و گوش به فرمان رهبریم و اطمینان می‌دهیم در همین استان ۱۰۰ گردان رزمی و آماده اعزام داریم و ۳۰۰۰ بسیجی خراسان شمالی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند. گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایستاده‌ایم تا انتقام این خون‌ها را بگیریم.

وی افزود: امروز بعد از شهادت سید حسن همچنان موشک‌ها شلیک می‌شود و هیچ خللی در آزاده جبهه مقاومت ایجاد نشده، چرا که حزب الله یک فرد نیست، بلکه یک اندیشه و نماد یک تفکر است. امروز دو راه در پیش است و ما در مسیر حق هستیم و صهیونیست در مسیر باطل است. با افتخار در این مسیر حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: ما یک قدم عقب ننشستیم و خون شهید نصرالله مثل خون شهدای مقاومت حزب الله را قوی‌تر خواهد کرد. ما قول می‌دهیم و می‌گوییم این لباس، لباس شهادت، مقاومت و نوکری مردم است و در جهت اهداف انقلاب از جانمان می‌گذریم. نمی‌گذاریم نفوذی‌ها پرچم انقلاب را در کشور بر دست بگیرند. مگر ما مرده باشیم.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1244510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =