پرسپولیس برخلاف لیگ برتر در آسیا ضعف دارد/خط دفاعی شکننده قرمزها

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط دفاعی کمی تزلزل دارد ولی همیشه در لیگ برتر این تیم نشان داده است که همان پرسپولیس است و می تواند برای رقبا زهر دار باشد

وحید قلیچ پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با بازی امروز پرسپولیس و چادرملو اردکان اظهار کرد: پرسپولیس بازی هایی که در لیگ انجام می دهد بسیار با بازی‌هایی که در لیگ نخبگان آسیا انجام می دهد فرق می کند. این تیم بسیار در بازی های آسیایی ضعیف ظاهر می شود و تمرکز کافی را در بازی ندارد ولی در بازی های لیگ آن‌ها تمرکز بیشتری دارند و موفق می شوند سه امتیاز بازی ها را به دست آورند.

کارشناس فوتبال درباره وضعیت خط دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط دفاعی کمی تزلزل دارد ولی همیشه در لیگ برتر این تیم نشان داده است که همان پرسپولیس است و می تواند برای رقبا زهر دار باشد. پرسپولیس بازیکنان خوبی را در خط دفاعی دارد و در صورتی که بخواهد می تواند سد محکمی برای حریفان باشد.

وی در رابطه با عملکرد علی علیپور هم تصریح کرد: این بازیکن یکی از افرادی بود که هواداران پرسپولیس انتظار اش را داشتند و بسیار با حرکات انفجاری خود می تواند به خط حمله پرسپولیس کمک کند. این بازیکن در هفته های اخیر هم نشان داده است می تواند به مانند زمانی که لژیونر بود برای تیم اش گلزنی کند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با تیم چادرملو توضیح داد: چادرملو تیم ناشناخته ای است و تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است. این تیم ذوب آهن را شکست داد و نشان داد که در ضد حملات می تواند خطرناک باشد اما پرسپولیس هم همیشه پرسپولیس بوده است و به تیم های مقابل خود سخت امتیاز می دهد. پیش بینی می شود شنبه بازی جذابی را مشاهده کنیم و احتمالا دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه همدیگر ایجاد کنند.

قلیچ در رابطه با جایگاه پرسپولیس در پایان فصل بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و می تواند با این بازیکنان به هر تیمی ضربه بزند. محمد حسین کنعانی زادگان یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که برای خود به مانند یک تیم است و همیشه در بازی‌های حساس گره گشا بوده است. پرسپولیس با توجه به امتیازاتی که جمع کرده است مدعی قهرمانی این فصل خواهد بود.

کد خبر: 1244795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =