اسرائیل از لحاظ نظامی و استراتژیک به پایان دوره‌ی وجود نامشروع خود رسیده است

رامین موحدی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در آذربایجان غربی در تجمع اعتراضی مردم ماکو نسبت به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل، اظهار داشت: از لحاظ نظامی و از لحاظ استراتژیکی اسرائیل به پایان دوره‌ی وجود نا مشروع خود رسیده،  به همین خاطر آخرین لحظات خودش را طی میکند ودیوانه‌وار،  بدون احترام به قوانین و مقررات بین‌المللی و حقوق بشر ،اقدام قتل عام کودکان می‌کند. لذا قطعا به اهداف شوم و پلید خودش نخواهد رسید.

فرماندار شهرستان ماکو ضمن عرض ارادت و احترام به ارواح طیبه‌ی شهدای اسلام بالاخص شهدای محور مقاومت‌ و همچنین سید محور مقاومت شهیدحسن‌نصرالله افزود: قطعا با فرمانبرداری از مقام معظم رهبری، جبهه‌ی مقاومت، این راه الهی ادامه خواهد داشت و دشمن خیال نکند که با به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان به اهداف شوم و پلید خودش نائل خواهد آمد .

وی افزود: قطعا فرزندان مقاومت، مجاهدان ایثار و شهادت، همگی در مکتب سید حسن‌نصرالله ، از این مکتب درس شهامت و شجاعت و ایثار را آموخته‌اند و قطعا یک پاسخ دندان شکن به رژیم غاصب کودک‌کش و ایادی آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار خواهد داد.

موحدی در توصیه ای که برای دانش‌آموزان و دانشجویان داشت، گفت: راه مقاومت، راه ایثار و شهادت استمرار دارد انشالله تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) این راه ادامه خواهد داشت و فرزندان ما می‌توانند ضمن حضور در کلاس‌های علمی، از مکتب عملی اسلام نیز درس آموخته و در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام چه در عرصه‌ی داخلی و چه در عرصه‌ی بین‌المللی همیشه شکوفا ظاهر شوند.

علی یوسفی، شهردار شهرستان ماکو در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: هدف رژیم صهیونیستی فقط جبهه‌ی مقاومت نیست و اگر مقاومت در سرزمین شام تضعیف شود قطعا هدف بعدی ایران و تجزیه‌ی ایران خواهد بود، پس باید با وحدت و یکپارچگی از این عمل خبیثانه جلوگیری کنیم.

وی با عرض تسلیت شهادت سید حسن‌نصرالله به محور مقاومت و مسلمین جهان گفت: این اقدامات که حاکی از وقاحت رژیم تروریستی اسرائیل است هیچ خللی در اراده‌ی محور مقاومت، مبنی بر نابودی رژیم جعلی نخواهد داشت و در گذشته هم هرچه‌قدر از فرماندهان محور مقاومت ترور شدند؛ خون آنها درخت مقاومت را آبیاری کرده و این درخت تنومند، با اراده و جزم بیشتر به آرمان نابودی اسرائیل که هدف اصلی مقاومت هست پرداخته است.

یوسفی افزود:قبلا هم تجربه نشان داده که هر چه‌قدر رهبران محور مقاومت ترور شده‌اند عزم مردم و مقاومت برای نابودی اسرائیل بیشتر شد. ما تجربه‌ی این ترورها را در شهید عماد مغنیه هم داشتیم که اسرائیل ادعا می‌کرد با ترور مغنیه، مقاومت و حذب الله ضعیف خواهد شد. این در صورتی‌ است که پس از شهادت مغنیه، مغنیه‌های دیگری رشد پیدا کردند و درخت مقاومت تنومندتر شد.

خبرنگار: ثمین معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =