ماجرای شکایات متعدد از اسنپ چیست؟

مدتی است کاربران اپلیکیشن اسنپ (خصوصا در بخش‌های غیر از اسنپ خودرو) شکایات متعددی را از این برنامه کاربردی اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ کاربری اعلام کرده که پس از خرید از بخش اسنپ مارکت به او اعلام شده که برخی از اقلام خریداری شده در فروشگاه موجود نیست و مبلغ خرید او به کیف پول اسنپ برمی‌گردد و پس از ۷۲ ساعت این پول به حساب او بازخواهد گشت!

بیشتر بخوانید:

حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی، قیمت‌ها را افزایش داد؟

با این حال این کاربر اعلام کرد که حتی پس از ۷۲ ساعت و پیگیری‌های متعدد، مبلغ خرید او به حساب بانکی‌اش برنگشته و پس از هربار پیگیری از اسنپ با انواع توجیه و بهانه، به او وعده بازگشت پول را در اسرع وقت می‌دهند.

کاربر دیگری اعلام کرد پس از خرید محصولی از بخش اسنپ‌پی و دریافت کالا، متوجه عدم تطابق سفارش و محصول دریافتی شده و برای بازگشت مبلغ خود، کالاهای دریافتی را پس داده اما برگشت پول به حسابش حدود دوهفته طول کشیده است.

این فقط دو مورد از چندین مورد شکایات مطرح شده از این اپلیکیشن است و این شائبه را مطرح می کند که اسنپ با نگه‌داشتن این مبالغ در حساب خود سود خوبی به جیب می زند!

ماجرای شکایات متعدد از اسنپ چیست؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1245133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =