استراماچونی بهترین گزینه برای استقلال است/منتقدین بیشتر ساپینتو نسبت به استرا

بازیکن اسبق استقلال گفت: استراماچونی گزینه مناسبی است و می تواند سرمربی استقلال شود.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت نیمکت استقلال اظهار کرد: باید با هواداران صادق بود و با حسن نیت با آنها صحبت کرد. گزینه ها نباید با عوام فریبی مطرح شوند و باید با هوادار به خوبی در رابطه با این موضوع صحبت کرد. اینکه سه گزینه ارائه بدهند و بعد سه گزینه منتفی شود کار درستی نیست، باید گزینه‌هایی که مطرح می شوند ملیت خارجی داشته باشند تا استقلال بتواند پیشرفت کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: خواسته هواداران سرمربی خارجی است و هر سرمربی ای که می آید باید ملیت خارجی داشته باشد. سرمربی ایرانی خاطرات خوبی را برای استقلالی ها نساخته است و دیگر هیچکس حوصله سرمربی داخلی را ندارد. هلدینگ خلیج فارس بسیار پولدار است و می تواند به سبب بزرگی ای که دارد سرمربی معتبر خارجی را به باشگاه استقلال بیاورد.

وی تصریح کرد: سرمربی خارجی باید رزومه دار باشد و سرمربی ای که در چند کشور اخراج شده است و تاریخ مصرف اش گذشته است دیگر در استقلال خریداری ندارد. استراماچونی می تواند یکی از گزینه‌های خوب برای استقلال باشد؛ زیرا تمامی شرایط را دارا است و با توجه به سابقه سرمربیگری در اینتر می تواند گزینه ایده آلی باشد.

نوری در رابطه با حضور پسیرو و گراسیا روی نیمکت استقلال بیان کرد: آنها نه گزینه بسیار قدرتمندی هستند و نه بسیار ضعیف هستند. گراسیا و پسیرو به مانند هندوانه سر بسته می مانند و کسی نمی تواند درباره این سرمربیان نظر قطعی بدهد اما هر گزینه خارجی ای که بیاید قطعا هواداران زمان می دهند و زود درباره آنها قضاوت نمی کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره سرمربیان سابق استقلال اضافه کرد: ریکاردو ساپنیتو منتقدین بیشتری نسبت به آندره آ استراماچونی دارد چون ساپینتو کمی به اعصاب خودش در بازی مسلط نیست و تیم تمرکز اش را از دست می دهد در حالی که آندره آ استراماچونی این گونه نیست و کاملا جدی و مصمم اهداف اش را دنبال می کند. از بین گزینه‌های معرفی شده استراماچونی بهترین گزینه است و می تواند به استقلال کمک کند.

کد خبر: 1245300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =