اجرای ۶ پروژه شرکت گاز خراسان شمالی

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: در سطح استان ۶ پروژه با ۲۸۷ میلیارد تومان اعتبار در برنامه اجرا بوده و ۵ پروژه با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، در روز چهارشنبه ١۴٠٣/٧/١٨ سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: آسیب‌شناسی اماکن و تأسیسات، تعمیرات اساسی کلیه ایستگاه‌های تقلیل فشار، آماده‌سازی کل هیترها قبل از فصل سرما، تأمین اقلام یدکی و مصرفی و ایجاد تیم‌های واکنش سریع جهت اعزام به مناطق دچار بحران از جمله اقدامات در حوزه بهره‌برداری از تأسیسات بوده است.

وی به پروژه‌های حوزه تقویت شبکه و زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: در سطح استان ۶ پروژه با ۲۸۷ میلیارد تومان اعتبار در برنامه اجرا بوده و ۵ پروژه با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی افزود: در شهر بجنورد ۲ پروژه با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان شامل اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع، اجرای ۵ کیلومتر شبکه تغذیه، نصب ۳ ایستگاه تی‌بی‌اس و افزایش ظرفیت ایستگاه علی‌آباد از جمله برنامه‌های در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در شهر آشخانه یک پروژه با ۴۲ میلیارد تومان اعتبار شامل اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع، اجرای ۷ کیلومتر شبکه تغذیه و نصب یک ایستگاه تی‌بی‌اس انجام می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: در شهر جاجرم نیز یک پروژه ۸ میلیاردی اجرای یک کیلومتر شبکه تغذیه و در شهر گرمه یک پروژه ۶۰ میلیاردی نصب ایستگاه سی‌جی‌اس دوم با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب بر ساعت در دست اجرا است.

این مقام مسئول بیان داشت: شهر غلامان نیز یک پروژه ۴۰ میلیاردی افزایش ظرفیت ایستگاه سی‌جی‌اس به ۵۰ هزار مترمکعب بر ساعت اجرا می‌شود.

وی گفت: یک پروژه ۱۵ میلیاردتومانی در شهرستان اسفراین با اجرای ۵ کیلومتر خط تغذیه ۱۲ اینچی جهت تقویت صنایع و ۲ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان با اجرای ۵ کیلومتر خط تغذیه ۸ اینچی و ۵ کیلومتر خط توزیع ۱۶۰ اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی اظهار داشت: در شهرستان‌های گرمه و جاجرم یک پروژه با ۸ میلیارد اعتبار شامل اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال ۱۰ اینچ جهت تأمین گاز آلومینا و یک پروژه با اعتبار ۳ میلیارد تومان شامل اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال تقویتی انجام‌گرفته است.

وی با بیان اینکه صنایع استان با شرکت گاز همراهی و همکاری کنند، خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی نقش مهمی در مدیریت مصرف گاز دارند و باید با شرکت گاز در خصوص ابلاغ محدودیت‌های مصرف گاز همکاری بهینه داشته باشند.

هاشمی در پایان با اعلام اینکه برنامه‌ریزی جهت خرید بخاری‌های پربازده برای صنایع از سوی شرکت گاز استان انجام شده است، گفت: اگر واحدهای صنعتی بزرگ بخاری‌های پربازده را جایگزین بخاری‌های پرمصرف کنند می‌توانند از تضامین شرکت گاز در این خصوص بهره‌مند شوند.

اجرای ۶ پروژه شرکت گاز خراسان شمالی

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1245485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =