طوفان الاقصی| حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف نظامی در جولان اشغالی

شهادت ۲۸۵ فلسطینی در نوار غزه، حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف نظامی در جولان اشغالی، برگزاری نشست کابینه امنیتی اسرائیل در زیر زمین و تأیید حمله موشکی حزب الله به نظامیان صهیونیست از مهم ترین اخبار ۳۷۳ روز عملیات طوفان‌الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شهادت ۲۸۵ فلسطینی در نوار غزه، حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف نظامی در جولان اشغالی، نشست کابینه امنیتی اسرائیل در زیر زمین برگزار خواهد شد، ۳ کشور عربی اجازه استفاده از حریم هوایی خود به اسرائیل را نخواهند داد، تأیید حمله موشکی حزب الله به نظامیان صهیونیست، حمله موشکی به سایت نظامی اسرائیل در مرز لبنان از مهمترین تحولات روز ۳۷۳ طوفان الاقصی است.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| تداوم حملات هوایی اسرائیل به لبنان

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی ضمن تشدید نسل کشی خود در جبالیا و استان شمال نوار غزه، جلوی کمک‌رسانی تیم های اورژانس و امداد و نجات را می‌گیرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی به محاصره جبالیا و استان شمال غزه ادامه می‌دهد و ارتش این رژیم جلوی فعالیت تیم های اورژانس و امداد و نجات را می‌گیرد و از همین رو، این تیم‌ها توانسته‌اند اجساد تنها ۷۵ شهید از کل ۲۸۵ شهید حملات ۸ روز گذشته را از زیر آوارها بیرون بکشند.

مقاومت اسلامی عراق امروز اعلام کرد که در ادامه عملیات‌های خود علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مقاومت در غزه و لبنان، یک هدف نظامی در جولان اشغالی سوریه را با پهپاد هدف قرار داده است.

رسانه های عبری گزارش دادند که کابینه امنیتی رژیم اسرائیل برای چندمین بار قصد دارد درباره ایران تصمیم‌گیری کند و قرار است نشست امروز (یکشنبه) در داخل پناهگاه زیرزمینی برگزار شود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای، گرفتار شدن نظامیان رژیم اسرائیل در مرز لبنان را تأیید و اعلام کرد با موشک ضدزره، تجمع آن‌ها را در اطراف شهرک رامیه هدف قرار داده که در اثر آن شماری از متجاوزین کشته یا زخمی شده‌اند.

تحولات روز ۳۷۳ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف نظامی در جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک هدف نظامی را صبح امروز در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است.

ادعای رسانه عبری: آمریکا در مورد ارسال سامانه تاد تصمیم نگرفته است

روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که واشنگتن در حال بررسی انتقال سامانه‌های دفاع هوایی تاد به فلسطین اشغالی است، اما تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

نشست کابینه امنیتی اسرائیل در زیر زمین برگزار خواهد شد

رسانه های عبری گزارش دادند که کابینه امنیتی رژیم اسرائیل برای چندمین بار قصد دارد درباره ایران تصمیم‌گیری کند و قرار است نشست امروز (یکشنبه) در داخل پناهگاه زیرزمینی برگزار شود.

سی‌ان‌ان: ۳ کشور عربی اجازه استفاده از حریم هوایی خود به اسرائیل را نخواهند داد

شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که عربستان سعودی، امارات و قطر به آمریکا و ایران اطلاع داده‌اند که اجازه نخواهند داد رژیم اسرائیل از حریم هوایی خود برای اقدام علیه ایران استفاده کند.

تأیید حمله موشکی حزب الله به نظامیان صهیونیست

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای، گرفتار شدن نظامیان رژیم اسرائیل در مرز لبنان را تأیید و اعلام کرد با موشک ضدزره، تجمع آن‌ها را در اطراف شهرک رامیه هدف قرار داده که در اثر آن شماری از متجاوزین کشته یا زخمی شده‌اند.

شهادت ۲۸۵ فلسطینی در جنایت‌های ۸ روز گذشته اسرائیل در شمال نوار غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی ضمن تشدید نسل کشی خود در جبالیا و استان شمال نوار غزه،؛ جلوی کمک رسانی تیم های اورژانس و امداد و نجات را می گیرد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین روز شنبه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که «رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی به محاصره جبالیا و استان شمال غزه ادامه می دهد و ارتش این رژیم جلوی فعالیت تیم های اورژانس و امداد و نجات را می گیرد و از همین رو، این تیم ها توانسته اند اجساد تنها ۷۵ شهید از کل ۲۸۵ شهید حملات ۸ روز گذشته را از زیر آوارها بیرون بکشند.»

در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش صهیونیستی با بمباران پناهگاه ها و مراکز اسکان آوارگان می زند و با این کارها دست به جنایت و قتل عام عمدی شهروندان فلسطینی می زند و با بمباران عمدی مراکز تجمع زنان و کودکان، چندین جنایت فجیع را علیه غیر نظامیان مرتکب شده است.

حمله موشکی به سایت نظامی اسرائیل در مرز لبنان

حزب الله اعلام کرد که با تعدادی موشک، تجمع نظامیان صهیونیست در سایت نظامی المرج را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =