برگزاری پیش‌رویداد «ترنم و صریر» در واحد بجنورد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری پیش‌رویداد موسیقی و خوشنویسی خبر داد و گفت: این پیش‌رویداد به مناسبت هفته خوشنویسی و از سری پیش‌رویدادهای چهارمین جشنواره ملی آواها و نواهای نبوی، برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد عبدی درباره پیش‌رویداد ترنم و صریر اظهار کرد: این پیش‌رویداد همزمان با هفته خوشنویسی و با حضور هنرمندان موسیقی و خوشنویسی در محل نمایشگاه خوشنویسی و با مشارکت انجمن خوشنویسان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنر موسیقی و خوشنویسی تشابهات زیادی با یکدیگر دارند، افزود: به دلیل حضور چندین خوشنویس عضو کمیته استانی دبیرخانه، این پیش‌رویداد پیشنهاد شد که با استقبال انجمن خوشنویسان روبه‌رو بود.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد، پیش‌رویداد ترنم و صریر با حضور خوشنویسان و موسیقی‌دانان استان خراسان شمالی و در محل نگارخانه بجنورد، در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

عبدی اضافه کرد: این مراسم با حضور استاد موسیقی سنتی، حسین حصاری که از مدرسان سه‌تار و تار است برگزار خواهد شد. به گزارش سایت امامت و مهدویت، اختتامیه چهارمین جشنواره ملی آواها و نواهای نبوی، ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بصورت کلیپ کوتاه به آدرس تارنمای https://emamat.iau.ir/ ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =