شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی رقم خورد/ سربلندی سامانه‌های پدافندی ایران در برابر حملات هوایی اسرائیل

بعد از چند هفته لفاظی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به ایران به نظر می‌رسد اکنون نیز توانمندی پدافندی کشور از این آزمون با سربلندی بیرون آمد و یک شکست دیگر برای قدرت پوشالی و تخیلی صهیونیست ها رقم زد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، پس از چند هفته لفاظی مقامات رژیم صهیونیستی و همراهی کامل آمریکا از آنها، حملات محدودی توسط این رژیم علیه برخی مراکز نظامی ایران انجام شد که با توجه به آمادگی سامانه‌های پدافندی کشور حملات مذکور به اهداف خود نرسید.

به نظر می‌رسد هشداری‌های جدی مقامات نظامی کشور کارساز بوده و جرعت حملات گسترده تر را از اسرائیل گرفته بود و عملیات بامداد امروز صرفا با هدف بازگرداندن اعتبار از دست رفته آنها بوده است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه پدافند هوایی درباره صداهای انفجار در تهران

البته تردیدی وجود ندارد که بر اساس وعده مسئولین نظامی، همین حمله هم با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد و به احتمال زیاد در روزها و هفته های آتی شاهد عملیات وعده صادق 3 خواهیم بود.

در حالی که دو عملیات وعده صادق 1 و 2 توانست قدرت موشکی ایران را به رخ اسرائیل و حامیانش بکشاند، به نظر می‌رسد اکنون نیز توانمندی پدافندی کشور از این آزمون با سربلندی بیرون آمد و یک شکست دیگر برای قدرت پوشالی و تخیلی صهیونیست ها رقم زد.

با وجود اینکه هنوز چند ساعت بیشتر از عملیات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مراکز نظامی نگذشته، بار دیگر ترس و وحشت از پاسخ ایران سرزمین های اشغالی را فراگرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1247054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =