امیرعبداللهیان: توصیه‌های مقام معظم رهبری با دقت ویژه بررسی خواهد شد

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ضمن قدردانی از حمایت‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد که وزارت خارجه در خصوص ۲ توصیه مهم ایشان با دقت ویژه اقدام خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در صفحه شخصی خود در خصوص حمایت‌ها و ابراز محبت‌های مقام معظم رهبری نوشت: ابراز محبت و تقدیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار امروز اعضای هیئت دولت از تحرکات در عرصه‌ی سیاست خارجی و اشاره ایشان به موفقیت عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی (شانگهای و بریکس) و همچنین سیاست همسایگی، عزم و پویایی دستگاه دیپلماسی برای اعتلای جایگاه ایران عزیز در عرصه‌ی بین‌الملل را مضاعف خواهد کرد و قطعا منجر به شتاب بیشتر در استمرار مسیر سیاست خارجی کشور است.

بیشتر بخوانید:

امیر عبداللهیان: به تلاش‌های خود برای استقرار امنیت در مرز سوریه و ترکیه ادامه می‌دهیم

وی همچنین نوشت: ایشان دو توصیه مهم نیز مطرح کردند و فرمودند "فرصت‌های تعاملات خارجی را بشناسیم و به وقت استفاده کنیم" و "تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری، صرفاً روی کاغذ باقی نماند" در این خصوص وزارت امور خارجه با دقت ویژه اقدام خواهد کرد.

امیرعبداللهیان افزود: همچنین در روزهای گذشته وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه دولتی برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی شد که لازم است از همه‌ی همکاران پرتلاشم در وزارت‌خانه تشکر کنم و به ایشان تبریک عرض کنم.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: امیدوارم با دعای خیر همه مردم عزیز ایران و ذیل حمایت و هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و رئیس جمهور محترم، بیش از گذشته بتوانیم در مسیر تحقق منافع ملت بزرگ ایران در عرصه‌ی دیپلماسی گام برداریم.

هجدهمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر دولتی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان روز شنبه 4 شهریور در سالن اجلاس سران برگزار شد. 

در این مراسم جایزه دستگاه برگزیده در سطح ملی از میان 25 دستگاه ارزیابی شده در سطح وزارت خانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور به وزارت امور خارجه ایران داده شد.

این جایزه توسط رئیس جمهور به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =