بازدید هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از موکب واحد کنگاور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه هیئت رئیسه این دانشگاه از موکب واحد کنگاور بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، افشین غنی زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و هیئت رئیسه واحد کرمانشاه از موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور که با همکاری ستاد مردمی اربعین شهرستان کنگاور در ساختمان دانشکده علوم پایه برپاست بازدید کردند و در ادامه در نشست با تعدادی از کارکنان و خادمان موکب به بحث،  گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن قدر دانی از زحمات همکاران و خادمان فعال در این موکب اظهار کرد: باعث افتخار من است که ضمن بازدید از موکب و فعالیت های انجام شده به وضوح دیدم که همه با دل و جان برای خدمت رسانی به زائرین و راهپیمان اربعین پای کار هستند و شخصا قدردان زحمت همه همکاران دانشگاه و خادمین موکب هستم و مشخص است که همه همدل، همصدا و بدون هیچ توقعی انجام وظیفه می کنند.

غنی زاده تاکید کرد: این خدمت رسانی باعث می شود تا رحمت و برکت خدای متعال در عمر و زندگی ما باشد چرا که خدمت به زائران امام حسین سراسر برکت و ثمر و روشنی بخش زندگی است.

در نشستی که در ادامه این بازدید با حضور تعدادی از همکاران واحد کنگاور و خادمان موکب برگزار شد، شاحسین دهنوی مسئول موکب ستاد مردمی اربعین حسینی از نحوه خدمت رسانی، امکانات و برخی کمبودها و امکانات گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1196804

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =