به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید سعید درباره موافقت ستاد تنظیم بازار با پیشنهاد این سازمان در خصوص فراهم آوردن امکان عرضه مستقیم میوههای خاص شب یلدا و سایر میوههای پرمصرف در میادین میوه و تره بار، اظهار داشت: به این منظور، تسهیلات ویژهای برای تولیدکنندگان این محصولات در نظر گرفته شده تا با شرایط آسان نسبت به فروش تولیدات خود در میادین اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در قالب این رویداد، میوههای ویژه شب یلدا به صورت مستقیم به شهروندان عرضه میشود، ضمن اینکه تخفیفهای ویژهای برای انواع آجیل و سایر تنقلات مخصوص طولانیترین شب سال در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان به منظور عرضه تولیدات خود از جهاد کشاورزی استانهای محل فعالیت خود به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران معرفی میشوند، تصریح کرد: به باغداران و کشاورزان معرفی شده، غرفههایی به صورت ویژه در فضای باز یا سرپوشیده میادین میوه و تره بار اختصاص مییابد تا محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مصرفکنندگان برسانند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، همچنین از تدابیر و تمهیدات این سازمان از طریق به کارگیری تمامی ظرفیتهای میادین میوه و تره بار برای عرضه گوشت مرغ خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد صف، علاوه بر استفاده از تمامی غُرف محصولات پروتئینی و افزایش ترازوها و فروشندگان آنها، از اماکن خالی نیز استفاده کرده و با استقرار ماشینهای سردخانهدار در فضای باز میادین، تمام ظرفیت این مراکز را به کار گرفتهایم.
انتهای پیام/
نظر شما