به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ فریدون جعفری درباره شکایت هایی که در ایام کرونا به دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم ارسال شده است، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بیشترین میزان شکایاتی که سال گذشته به وزارت علوم واصل شد، مرتبط با نحوه عملیاتی یا اجرایی کردن آموزش های مجازی در سطح موسسات و دانشگاه ها به خصوص غیردولتی ها بود.
وی افزود: گله دانشجویان از درست اجرا نشدن آموزش ها بود و با ارزیابی شکایت ها برخوردهای لازم صورت گرفت و بخشنامه ها و آیین نامه های لازم ابلاغ شد.
این مسوول وزارت علوم ادامه داد: با رسیدگی به شکایت های دانشجویان، هر چه به پایان سال ۹۹ نزدیک تر می شدیم، از فراوانی این آمار کاسته می شد.
مدیرکل دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم درباره ارزیابی از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان به این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: وزارت علوم سامانه نظرسنجی از مخاطبان خود را دارد که وقتی به حوزه های مختلف مراجعه می کنند، به پاسخ و برخوردی که به صورت مجازی یا حضوری دریافت می کنند، امتیاز می دهند.
جعفری ادامه داد: این بازخوردها در اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم رصد و آمار آن سالیانه منتشر می شود. بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، وزارت علوم در طول سه سال گذشته از نظر سنجش میزان رضایتمندی در دولت الکترونیک، جزو وزارتخانه های برتر شناخته شده است.
انتهای پیام/
نظر شما