آغاز هفته بیست و هفتم لیگ یک

هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک فوتبال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در مهم‌ترین دیدارهای این هفته بادران صدرنشین در مقابل خوشه طلایی و هوادار در برابر ملوان به میدان خواهند رفت.

خوشه طلایی ساوه - بادران؛ کار سخت صدرنشین در ساوه

بادران که روزهای بسیار خوبی را در جدول سپری می‌کند، با نتایج خوبی که بدست آورده هم اکنون صدرنشین جدول است. بادرانی‌ها برای حفظ صدر جدول راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار نخواهند داشت. در مقابل آنها خوشه طلایی قرار دارد که این روزها کاملا متحول شده و کمتر تیمی توان مقابله با آنها را دارد. ساوه ای ها با نتایجی که گرفته اند خود را به بالای جدول رسانده اند و در صورت پیروزی در این دیدار یکی از شانس های صعود خواهند بود. این بازی حساس از ساعت ۱۹:۴۵ در ساوه برگزار می شود.
وضعیت در جدول: بادران هم اکنون با ۴۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و خوشه طلایی ۴۰ امتیازی تیم هفتم است.

هوادار-ملوان؛ در فکر صدرنشینی

دیگر دیدار حساس این هفته در تهران برگزار خواهد شد. هوادار که شرایط خوبی در جدول دارد در این دیدار به دنبال سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول خواهد بود به همین دلیل با تمام توان در بازی حاضر خواهد بود. در برابر آنها ملوان قرار دارد که بالاخره پس از چند هفته ناکامی موفق شد در دیدار گذشته خود طعم پیروزی را بچشد تا نشان دهد که به دنبال این است که وضعیتش را در جدول بهبود ببخشد. ملوان اگر بتواند در این دیدار پیروز شود امیدهای اندک خود را برای صعود حفظ خواهد کرد. این بازی ساعت ۱۸:۴۰ در تهران برگزار می شود.
وضعیت در جدول: هوادار ۴۳ امتیازی تیم سوم جدول و ملوان ۳۶ امتیازی در رده دهم قرار دارد.

شاهین بوشهر - آرمان گهر؛ نزدیکی به صدر به شرط سه امتیاز

شاهینی ها به لطف دو برد اخیرشان به صدر جدول نزدیک شده اند و در صورت کسب سه امتیاز در این دیدار یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر خواهند بود. اما آرمان گهر که در میانه‌های جدول قرار دارد خیالش از ماندگاری در مسابقات لیگ یک راحت است به همین دلیل این دیدار برایشان از حساسیت کمتری برخوردار است. آنها میخواهند با کسب این سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
وضعیت در جدول: شاهین با ۳۹ امتیاز در رده هشتم و آرمان گهر ۳۳ امتیازی تیم یازدهم جدول است.

فجر سپاسی - چوکا تالش؛ چوکا در اندیشه بقا

چوکا در حالی باید به مصاف فجر برود که وضعیتش در جدول بسیار خطرناک است. آنها اگر میخواهند که از انتهای جدول فاصله بگیرند باید از دیدار امروزشان سه امتیاز را بدست بیاورند که البته کار بسیار سختی خواهد بود چرا که در برابر آنها فجر سپاسی قرار دارد که یکی از شانس های صعود به لیگ برتر است و اگر سه امتیاز این دیدار را بدست بیاورد وضعیتش در جدول بسیار خوب خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۹:۲۰ در شیراز برگزار خواهد شد.
وضعیت در جدول: فجر با ۴۰ امتیاز در رده ششم و چوکای ۲۵ امتیازی تیم شانزدهم جدول است.

گل ریحان البرز - رایکا بابل؛ آخرین امیدها برای فرار از سقوط

گل ریحان که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته است امروز در دیداری حساس به مصاف رایکا خواهد رفت. آنها در صورت شکست در این بازی شانسشان برای ماندگاری در لیگ بسیار کم خواهد شد. در مقابل رایکا نیز وضعیت چندان مطلوبی ندارد و اگر بخواهد خیالش از سقوط نکردن راحت باشد راهی جز کسب سه امتیاز در این دیدار نخواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۸:۴۰ در البرز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =