فراهم شدن زیرساخت‌های ورزشی برای میزبانی لیگ برتر فوتبال کشور در یزد

استاندار یزد از اقدامات گسترده برای آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی در یزد برای میزبانی تیم فوتبال در لیگ برتر خبر داد و گفت که این اقدامات در کمتر از دو ماه در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهران فاطمی، استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: زیرساخت‌های ورزشی برای میزبانی لیگ برتر فوتبال کشور در یزد در حال آماده سازی است.

مهران فاطمی همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در استان اضافه کرد: اقدامات گسترده‌ای برای آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی طی دو ماه گذشته در یزد برای میزبانی تیم فوتبال در لیگ برتر انجام شده‌است که قابل ذکر و تقدیر است.

وی ادامه داد: توجه به عرصه ورزش قهرمانی در کنار توجه به ورزش همگانی، زمینه ساز توسعه نشاط اجتماعی و رقابت سالم و سازنده در جامعه به ویژه در میان جوانان پرشور است ، لذا وظیفه ما مسئولان و تمامی دستگاه‌های متولی این است که زمینه لازم را برای تامین نیازهای زیرساختی برای حضور مقتدرانه نماینده استان در لیگ برتر فوتبال را پس از ۱۹ سال فراهم آوریم.

وی اظهار داشت: اهمیت این مسئله برای استان یزد بسیار بالاست و ما زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات را در کمتر از دو ماه فراهم کرده‌ایم.

استاندار یزد در پایان اشاره کرد: این کار که معمولاً به دو سال زمان نیاز دارد، با تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران در حال انجام است و امیدواریم تا هفته آینده تمامی استانداردهای مورد نظر سازمان لیگ و فدراسیون را برآورده کنیم.

خبرنگار: محمدحسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =