بازگشت مس به صدر جدول لیگ یک

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران شب گذشته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم فوتبال مس کرمان با برتری در برابر استقلال ملاثانی پس از یک هفته موفق شد بار دیگر در صدر جدول مسابقات لیگ دسته اول قرار بگیرد.

مس ۳-۲ استقلال ملاثانی؛ بازگشت به صدر با بردی پر گل

مسی ها پس از پنج هفته ناکامی و از دست دادن صدرجدول بالاخره موفق شدند طعم برد را بچشند و به رده نخست بازگردند. مس بازی را هجومی آغاز کرد و با گل های عظیم گوک و بابا محمدی از حریف پیش افتاد. اما در دقیقه ۴۲ و در شرایطی که استقلالی‌ها برای جبران شکست پیش آمده بودند، رضا جباری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی با اختلاف حداقلی در نیمه نخست به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، حملات شاگردان اشکش برای به تساوی کشاندن بازی ادامه پیدا کرد و خیلی زود در دقیقه ۵۰ سجاد عبدویی توانست گل تساوی را وارد دروازه مس کند. در ادامه حملات مس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۳ ابوالفضل علایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا نارنجی پوشان به صدرجدول لیگ یک برگردند.
وضعیت در جدول: مس با ۴۶ امتیاز در رده نخست و استقلال ملاثانی ۳۳ امتیازی تیم چهاردهم جدول است.

استقلال خوزستان ۱-۱ خیبر خرم آباد؛ تساوی همسایه ها در جدول

در این دیدار که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شد دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار ابتدا در دقیقه ۵۳ تیم استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت شد که امید لطیفی دروازه خیبر خرم آباد را باز کرد. همچنین عارف رستمی در دقیقه ۸۷ گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. هر کدام از این دو تیم در این بازی پیروز می شد می‌توانست خود را در جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر ببیند که این این اتفاق رخ نداد.
وضعیت در جدول: تیم های خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان هر دو با ۴۱ امتیاز در مکان های هفتم و هشتم جدول رده بندی جای گرفتند.

شهرداری آستارا ۲-۱ پارس جنوبی جم؛ شوک رأفت جواب داد

آستارایی ها که پس از جدایی پایان رأفت مدت ها بود در کسب پیروزی ناکام بودند با بازگشت این مربی پس از هفته ها موفق به برد شدند و کمی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند. در این دیدار ابتدا پارس جنوبی جم نیمه اول بازی را با تک‌گل دقیقه ۱۸ کیانوش امیری با برد به رخت‌کن رفت. پس از شروع نیمه دوم، گل دقیقه ۵۳ رضا فخری از روی نقطه پنالتی شهرداری را به بازی برگرداند تا اینکه جوادآقایی‌پور در دقیقه ۷۳ بازی با زدن گل دوم برای شهرداری باعث شد تا سه امتیاز شیرین بازی در خانه بماند.
وضعیت در جدول: پارس جنوبی جم با ۳۹ امتیاز در رده نهم و شهرداری ۳۵ امتیازی تیم یازدهم جدول است.

نود ارومیه ۲-۰ قشقایی؛ نود امیدوار به بقا

نود ارومیه در شرایطی که برای زنده ماندن امیدش برای بقا در لیگ یک راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار نداشت در پایان موفق شد به این مهم دست پیدا کند تا شرایط خود را در جدول کمی بهتر کند. نود در این بازی برای اولین بار در این فصل با سرمربیگری علی لطیفی سرمربی جدید خود به میدان رفت و موفق شد با گل های امید رضایی و تورج آقایاری برابر حریف به برتری برسد.
وضعیت در جدول: قشقایی با ۳۰ امتیاز تیم پانزدهم و نود ۲۶ امتیازی تیم شانزدهم جدول رده بندی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =