اسکاتلند - جمهوری چک؛ جدال کم شانس‌ها!

دومین دیدار گروه D یورو ۲۰۲۰ امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم ملی اسکاتلند از ساعت ۱۷:۳۰ امروز میزبان جمهوری چک خواهد بود.

اسکاتلند؛ بازگشت پس از ۲۵ سال

اسکاتلند تیمی است که سابقه درخشانی در گذشته دارد اما در دو دهه اخیر پیشرفتی نداشته و در هیچ یک از تورنمنت‌های بزرگ حضور نداشته است. ۲۵ سال از آخرین حضور اسکاتلند در مسابقات جام ملت های اروپا می‌گذرد و آنها می‌خواهند این بازگشت شیرین را جلوی چشم هوادارانشان با کسب پیروزی جشن بگیرند.

جمهوری چک؛ به دنبال تکرار خاطرات ۹۶

چکی ها برخلاف جام‌های جهانی که عملکرد خوبی نداشته اند خاطرات خوبی از جام ملت های اروپا دارند. نایب قهرمان یورو ۱۹۹۶ امیدوار است که باز هم خاطرات آن سال را تکرار کند و بتواند با شگفتی سازی به مراحل بالای جام برسد. آنها با قرار گرفتن در گروهی که انگلیس و کرواسی حضور دارند به همراه اسکاتلند از شانس کمتری برای صعود برخوردارند.

به زبان آمار

-اسکاتلند و جمهوری‌چک تا کنون ۹ مرتبه به مصاف هم رفته اند که سهم هرکدام ۴ برد بوده و یک دیدار آنها هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

-آخرین دیدار آنها در سال ۲۰۲۰ در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بود که اسکاتلند با یک گل پیروز شد.

-اسکاتلند فقط ۲ مرتبه در جام ملت‌ها حاضر بوده است.

-اسکاتلند هیچ‌گاه نتوانسته از مرحله گروهی فراتر برود.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه همپدن‌پارک شهر گلاسکو اسکاتلند برگزار می‌شود. قضاوت این مسابقه نیز بر عهده دنیل سیبرت آلمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =