هلند به نفع آلمان و انگلیس کنار کشید

در چارچوب دور یک هشتم یورو ۲۰۲۰ هلند با دو گل مغلوب چک شد و از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمد معین ملکی؛ شب گذشته در سومین دیدار دور یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ هلند به مصاف جمهوری چک رفت و با دو گل مغلوب این تیم شد تا اولین غول حذف شده از دور رقابت‌ها لقب بگیرد. دو گل چک را در این دیدار هولش در دقیقه ۶۸ و پاتریک شیک در دقیقه ۸۰ به ثمر رساندند.

فرصت سوزی هلند

شاگردان فرانک دی بوئر که با ۹ امتیاز کامل به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردند، در سمت راست جدول رقابتها قرار گرفتند. پیش از این دیدار اکثر کارشناسان ساده ترین قرعه تا مرحله نیمه نهایی را مختص هلند میدانستند و به نظر میرسید که لاله‌ها کار دشواری برای رسیدن به دور یک چهارم و سپس نیمه نهایی نداشته باشند، که با این شکست علاوه بر حذف زود هنگام از دور رقابتها تمام معادلات را بهم زدند.

کار آلمان و انگلیس ساده شد

با حذف هلند از دور رقابت‌ها اکنون در سمت راست جدول مسابقات تنها دو تیم نامدار آلمان و انگلستان در جدول حضور دارند که در دیدار روز سه شنبه آنها تیم برنده از شانس خوبی برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ برخوردار خواهد بود. سایر تیم های نامدار اروپا مانند ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، بلژیک و پرتغال در سمت مخالف جدول قرار دارند.

نمایش ضعیف دی بوئر

پس از اینکه در پایان فصل گذشته رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کرد فرانک دی بوئر هدایت لاله ها را برعهده گرفت. هلند که در زمان کومان به طور کل متحول شده بود و به نظر غیرقابل مهار میرسید و حتی به فینال یورو لیگ رسیده بود به یکباره با آمدن دی بوئر اقتدار خود را از دست داد و نتایج پر نوسان لاله‌ها آغاز شد. اکنون این حذف زود هنگام از دور رقابت‌ها آن هم در برابر چک شاید حکم اخراج دی بوئر را امضا کند.

نکات آماری این دیدار

۱. هولش زننده گل اول چک به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
۲. هلند فرانک دی بوئر به دومین تیم تاریخ یورو پس از هلند ۲۰۰۸ فن باستن تبدیل میشود که با وجود کسب ۹ امتیاز در مرحله گروهی در اولین بازی حذفی از دور رقابت‌ها کنار میرود.
۳. هلند هر ۳ دیدار اخیر خود را مقابل چک واگذار کرده است.(۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۲۱)

انتهای پیام/

کد خبر: 1101046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =