جزئیات رانش زمین در جاده چالوس + عکس

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس در محدوده سیاه بیشه ساعاتی پیش به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد.

به گزارش گروهه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس در محدوده سیاه بیشه ساعاتی پیش به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد.

بیشتر بخوانید

جاده هراز تا ۲۵ اسفندماه مسدود شد

اما مجددا خبر رسید که در محدوده پل زنگوله، مسیر شمال به جنوب نیز محور چالوس با رانش بی‌سابقه‌ای مواجه شده است.

به همین دلیل این محور تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات به دست آمده از ساعت حدود شش امروز شنبه (۲۱ اسفند) رانش جاده‌ای کم کم شروع شده و با شکاف واقع در بالای پل زنگوله مسیر شمال به جنوب همراه بوده است.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفتگو با مهر با بیان اینکه محور کندوان محدوده سیاه بیشه شاهد نشست جاده و شکست و شکاف جاده بودیم، اظهار داشت: این حادثه در شعاعی به مساحت ۱۰۰ متر ایجاد شد و مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرد.

وی افزود: برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی هماهنگی لازم با راهداری صورت گرفت و محدودیت و بسته بودن بودن محور اجرا شد.

وی با اظهار اینکه محور جایگزین برای تردد سوادکوه و کیاسر است، افزود: محور هراز به دلیل عملیات جاده‌ای تا ۲۴ اسفند مسدود است و با توجه مسدود بودن مسیر، در کیاسر و سوادکوه حجم تردد افزایش یافته است و انتظار داریم رانندگان قوانین رانندگی را ویژه رعایت کنند.

جزئیات رانش زمین در جاده چالوس + عکس

رانش زمین جاده چالوس را مسدود کرد

رانش زمین جاده چالوس را مسدود کرد

رانش زمین جاده چالوس را مسدود کرد

کد خبر: 1133270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =