سامانه بازار آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می‌شود

سامانه بازار آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ به منظور فروش خدمات محصولات و کالاهای تولیدی مراکز رشد  و سراهای دانشگاه آزاد اسلامی به زودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، برنامه‌های سال آینده و دستارودهای آیین‌نامه در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی شامل دستاورهای سال ۱۴۰۰ برگزاری ۲ نوبت اجرای بخش‌نامه حمایت از اعضای هیات علمی شده است. در شهریور سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۹۰ نفر از اعضای هیات علمی ثبت درخواست کرده و پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفته است. در مرحله اجرا که در بهمن ۱۴۰۰ انجام شد بیش از هزار متقاضی ثبت درخواست کردند که با عنایت به برخی شاخص‌ها که در متمم بخش‌نامه به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شد.

نتایج آماری اجرایی سوم در سال ۱۴۰۱ با توجه به ابلاغ متمم بخشنامه، افزایش امتیازات، تعداد متقاضیان و بخش قابل توجهی داشته است. امتیازات جدید که به تصویب رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده و انطباق با هماهنگی بیشتر بین بخش‌نامه ۳۱۳۲/۱۰ با شیوه نامه همکاری الف - ب  ایجاد کرده و بر اساس بیش‌بینی‌های انجام شده برخی از ناهماهنگی‌ها متاثیر از تقسیم نامناسب بخش‌نامه است تا مسیر اجرایی هموارتر و پویاتر شود.

از آنجا که بخش نامه‌های حمایت از هیات علمی‌های فعال در فناوری بخشی از جدول و نقشه راه دانشگاه کارآفرین است اداره کل سیاست‌گذاری به منظور شناسایی زیرساخت‌های غیرفعال اقدام کرده و  در سال ۱۴۰۱ سامانه مربوطه در سایه قابلیت پیگیری نتایج طراحی و در دسترس واحدهای دانشگاهی در قالب سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و این سامانه اطلاعات زمین‌های کشاورزی، گلخانه و سوله‌های کارگاهی ثبت می‌شود.

 سامانه دیگری با عنوان بازار آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فروش خدمات محصولات و کالاهای تولیدی مراکز رشد و سراهای دانشگاه آزاد اسلامی به زودی راه‌اندازی می‌شود که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان فعال در حال پیگیری و با همکاری توافقات و نتایج خوبی حاصل شده و به زودی در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =