دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰ درصد آموزش عالی کشور را برعهده دارد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه و سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، بیش از ۴۰ درصد آموزش عالی کشور را برعهده دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم  جمشید پیک فلک مدیرکل سابق امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی و سیدهادی سیدفضلی سرپرست صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه ابراهیم گیوکی سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه و سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی قائم مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع  دانشگاه آزاد اسلامی،  مدیران و کارکنان حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

جاوید در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، بیش از ۴۰ درصد آموزش عالی کشور را برعهده دارد، گفت: این دانشگاه دارای ظرفیت های عظیم علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و زیرساخت های متعدد و گسترده در سطح کشور است که باید از آنها برای رشد و پیشرفت کشور به نحو مطلوب بهره برد.

وی به افزایش خالص ۳۰.۹۹ درصدی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که منابع مالی و درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی متأثر از شیوع کرونا، کاهش هرم جمعیت جوان، افزایش مراکز آموزش عالی و پرداخت سنوات بازنشستگان بود.

 جاوید با تأکید بر اینکه باید چرخ های دانشگاه آزاد اسلامی روان تر و سریع تر به سوی اهداف متعالی این دانشگاه حرکت کند، افزود: به روز رسانی بخشنامه ها، تسهیل کار در واحدها و مراکز آموزشی، همفکری و هماهنگی کارکنان و ایجاد صندوق های مختلف همچون صندوق ذخیره بازنشستگی در این زمینه راهگشا خواهد بود.قطعاً آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن خواهد بود. 

در ادامه  جمشید پیک فلک مدیرکل سابق امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه از  زحمات خالصانه و همکاری تمامی کارکنان حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

همچنین سیدهادی سیدفضلی سرپرست صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در این جلسه با قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم شاهد ایده های نو و جدید برای ارتقاء سطح رفاه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم. 

 ابراهیم گیوکی سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه و سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در این مراسم گفت: امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح مختلف باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =