حقیقت فوتبال ایران در برابر انگلیس نمایان شد/ انتخاب کی‌روش از روی اجبار!

پیشکسوت و سرمربی اسبق فوتبال گفت: کی‌روش خودش را نشان داده و حرف تازه‌ای ندارد، دیگر به صلاح نیست که او بماند و قطع همکاری به نفع ماست.

وحید امیری، بازیکن سابق استقلال و سرمربی اسبق تیم ملی نونهالان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره ماندگاری و یا قطع همکاری با کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش بدلیل شناخت خوب از بازیکنان ایرانی، حل اختلافات پیش آمده بدلیل حضور اسکوچیچ و جو بد تیم ملی، سرمربی شد که انتخاب او حالتی از روی اجبار داشت.

امیری با ذکر این نکته که دیگر کی‌روش خودش را نشان داده و حرف تازه‌ای ندارد، گفت: دیگر به صلاح نیست که کی روش بماند و قطع همکاری به نفع ماست.

بیشتر بخوانید

تاج: مثل همه از حذف ایران ناراحتم اما نکات مثبتی هم وجود دارد

او ادامه داد: عملکرد بد تیم ملی در قطر فقط به کی‌روش برنمی‌گردد؛ بحث اصلی بحث مدیریت درازمدت است، مدیریتی که باید از پایه و برای فوتبالیست‌های نونهال باشد. ما انتخاب‌هایمان نیز ایراد دارد، انتخاب شخص مناسب در جایگاهش، بحث مهمی است؛ این را هم بگویم کسانی که در رأس مدیریت هستند، صرفا یک فوتبال دوست هستند نه یک متخصص مدیریت فوتبال، راهگشای مسائل فوتبال ایران، سرکارآمدن متخصصین در حوزه مدیریت فوتبال هستند.

سرمربی اسبق تیم ملی نونهالان با بیان اینکه مدیریت فوتبال بحث یک سال و یک ماه نیست، گفت: برای مدیریت خوب در فوتبال، برنامه‌ریزی‌ها باید به صورت درازمدت باشد؛ بحث چنیدن هزار ساعت تمرین و ۱۰ سال برنامه‌ریزی است.

او افزود: با نگاهی دقیق، عمق مشکلاتمان در حوزه ورزش به مدیریت برمی‌گردد؛ از نظر من حقیقت فوتبال ما همان بازی بود که با انگلیس در جام جهانی۲۰۲۲ انجام دادیم. 

بازیکن سابق استقلال در پایان درباره تصمیماتی که در فوتبال گرفته می‌شود، اظهار کرد: فوتبال ایران سیاست‌زده است و تا وقتی سیاست‌زده باشد نمی‌تواند به استانداردهای جهانی نزدیک شود. در فوتبال ایران تا وقتی نظرات سلیقه‌ای و شخصی وارد تصمیم‌گیری‌ها مدیریت شود، به نتیجه مطلوب نمی‌‍رسیم؛ راه نجات فوتبال ایران، قدرتِ واقعی داشتنِ مدیریت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =