به گزارش ایسکانیوز، بلندترین شب سال، فرصتی طلایی برای رشد فروشگاههای آنلاین فراهم کرده است. نگرانی اصلی کاربران تنها داشتن سایت نیست، بلکه رسیدن به فروش مشخص و کسب اعتماد مشتری است. به همین دلیل پرتال با همکاری زرین پال، اسنپ باکس و تارا، طرح جامعی ارائه کرده که بخش عمدهای از دغدغههای راهاندازی و توسعه کسبوکار آنلاین را پوشش میدهد.

چالشهای اصلی فروشگاههای آنلاین و راهکار پرتال
پرتال برای چالشهای فروشگاههای آنلاین راهکارهای متنوعی ارائه میدهد که عبارتند از:
زیرساخت شروع آسان و مطمئن
پرتال در کمپین یلدا، تخفیف ویژه ۳۰ درصدی و پشتیبانی از انواع روشهای ارسال و درگاههای پرداخت ارائه کرده تا کاربران تازهکار با هزینه اولیه کمتر وارد بازار شب عید شوند.
مسیر سبز اعتمادسازی با زرین پال
زرین پال پروسه دریافت اینماد را برای کاربران پرتال تنها در ۲۴ ساعت انجام میدهد. علاوهبر این، سه ماه کارمزد رایگان و تخفیف ۵۰ درصدی هزینه اینماد نیز ارائه شده است.
لجستیک ارزان و دائمی با اسنپ باکس
ارسال کالا که پاشنه آشیل فروشگاههاست، با اتصال یکپارچه به اسنپباکس راحت و سریع شده است. ۱۰ ارسال اول با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی تا سقف ۳۰ هزار تومان انجام میشود و فروشگاههای معرفیشده، تخفیف مادامالعمر سرویس را دریافت میکنند.
افزایش قدرت خرید مشتری با تارا
درگاههای اعتباری مثل تارا و سرویسهای BNPL به مشتریان امکان خرید اقساطی میدهند. فروشگاههای پرتال از تخفیف تا سقف ۱۰٪ روی کارمزد و اولویت بررسی درگاه بهرهمند میشوند.
جمع بندی
این کمپین، فرصت مناسبی برای آنلاینکردن یا توسعه کسبوکارتان فراهم کرده است. همین الان بهترین زمان برای راهاندازی فروشگاه آنلاین و رسیدن به درآمد است.
برای مشاهده جزئیات کامل تخفیفها و دریافت کدهای اختصاصی، میتوانید به این صفحه کمپین در زرین پال مراجعه کنید:
https://www.zarinpal.com/campaign/yalda1404
نظر شما