جماعتی: هدف ایجاد طب حکمت بنیان در مراکز درمانی است

دبیر همایش نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان گفت: ایجاد  طب حکمت بنیان در مراکز درمانی در ارتقای طب مدرن و معنویات کمک میکند و امیدواریم بتوان این مهم را در مراکز درمانی ایجاد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان امروز ۲۲ دی در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

راه‌اندازی علوم حکمت بنیان در دانشکده‌های طب ایرانی

در ابتدای این همایش حمید رضا جماعتی، دبیر همایش نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان با خیر مقدم به مهمانان و تبریک ولادت حضرت زهرا(س)گفت: طب مدرن بر اساس تشخیص درمان و فعالیت پزشکان، پرستاران و دیگر کادر درمان است. هرچند حکمت در برابر سخن مطابق حق،علم، فلسفه و عدل است و افراد تصمیم گیر در زمینه طب باید به حکمت توجه شود.

وی با بیان اینکه توجه به صفای ذهن در دستیابی به حکمت موثر است افزود :قدرت بر حاضر کردن محفوظات، زیرکی و دیگر قابلیت می تواند در دستیابی به حکمت موثر باشد.

به گفته جماعتی، کارایی و ایجاد  طب حکمت بنیان در مراکز درمانی بسیار عالی و در ارتقای طب مدرن و معنویات کمک میکند و امیدواریم بتوان این مهم را در مراکز درمانی ایجاد کرد.

در حاشیه این همایش دانش نامه حکمت بنیان در جلدهای متعدد با عناوین حکمت و اخلاق،کتاب دره التاج وطب حکمت بنیان رو نمایی شد.

خبرنگار: محمد مهدی فروزان

انتهای پیام /

کد خبر: 1167230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =