شکیبایی مادران و همسران شهدا مایه پشتکار و تلاش مضاعف مسئولان است

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان سمنان به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور در جمع خانواده شهید والامقام شکرویان با همسرشهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی منصوری در ادامه برنامه های دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، و به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بزرگداشت روز زن و مقام مادر، با همسرشهید والامقام محمد شکرویان دیدار کرد.

منصوری ضمن تقدیر از بردباری و استقامت همسران شهدا، خانواده های شهدا و جانبازان را به واسطه تقدیم کردن شهادت و ایثارگری برای انقلاب اسلامی، خانواده های پرافتخاری خواند و گفت: این خانواده ها در پیشگاه خداوند متعال دارای آبرو وعزت ویژه ای هستند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی سمنان گفت: روحیه اخلاص و شکیبایی مادران و همسران شهید مایه امیدواری، پشتکار و تلاش مضاعف مسئولین در راه خدمت به جامعه و انقلاب خواهد بود.

در این دیدار که با حضور حسین شکرویان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد، مهدی منصوری خواستار تداوم و تسهیل شرایط برگزاری دیدار با خانواده‌های معظم شاهد به ویژه مادران شهید شد.

در پایان این دیدار که برخی از اعضای هیات علمی، کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان منصوری را همراهی می‌کردند با اهدای لوح سپاس از زحمات همسر شهید شکرویان تقدیر شد.

شهید محمد شکرویان متولد سال ۱۳۱۶ هجری شمسی در شهر شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدی شهر بوده و سال ۱۳۶۴ در عملیات بدر جنوب شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. از این شهید والامقام دو فرزند پسر و دو دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1167587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =