تقدیر از گروه های برتر جشنواره سرود نغمه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

مراسم اختتامیه جشنواره سرود نغمه‌ها با تقدیر از گروه های برتر این جشنواره برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در  مراسم اختتامیه جشنواره سرود نغمه‌ها از هفت گروه برتر شرکت کننده در این جشنواره با اهدا تندیش و هدایایی تجلیل شد.

 معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم حضور داشت، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال گذشته این جشنواره با همکاری ۱۰ واحد دانشگاهی آغاز شد و در سال جاری با گسترش موضوعات و توسعه بخش های مختلف جشنواره توانستیم جشنواره مهدویت را با ۳۸ برنامه مختلف در استان ها و واحدهای دانشگاهی برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از راهبردهای مهم و اصلی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به معنویت است که برگزاری این جشنواره بزرگ در راستای همین راهبرد وجهت استفاده از هنر و ادبیات در توسعه معنویت در سطح دانشگاه و جامعه است.

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پررنگ کردن فرهنگ مهدویت در واحدهای دانشگاهی و مدارس سما گام‌های مؤثر و مفیدی را برداشته و امیدواریم که این مسیر با جدیت و همت همه دست‌اندرکاران تداوم داشته باشد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه جشنواره سرود نغمه ها هفت گروه منتخب سرود دانش آموزی از واحدهای شیراز، لامرد، آباده، کازرون، فیروزآباد و جهرم به اجرای سرودهای برگزیده پرداختند.

گروه سرود دانش آموزی دانشگاه آزاد اسلامی آباده موفق شد در این جشنواره رتبه اول را به خود اختصاص دهد. همچنین گروه سرود دانش آموزی واحد کازرون و گروه سرود دانش آموزان دختر واحد فیروزآباد  به ترتیب رتبه های دوم و سوم این جشنواره را کسب کردند. 

هیات داوران جشنواره سرود نغمه ها گروههای سرود دانش اموزی واحد های شیراز، پسران فیروزآباد، لامرد و جهرم را نیز شایسته تقدیر و به عنوان رتبه سوم مشترک تعیین کردند.

خبرنگار: زهرا پاکپور

انتهای پیام/

کد خبر: 1173071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =