دستگیری باند زورگیری از زنان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند زورگیری از زنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ مرد جوان خبر داد که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند.

قتل بی‌رحمانه‌ زن جوان در محله مسعودیه تهران

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت :  ساعت ۲۲ هفدهم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان ایوانک تهران بودند که به ۳ مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک نهج البلاغه را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری کرده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام  انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره شد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۳۳ الی ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه  ۱۵ شاکی که اکثر آنها خانم های مسن بودند شناسایی شده و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

به گفته این مقام قضائی کلیه مالباختگان  به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/

کد خبر: 1177073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =