تراکتور؛ مدعی فصل بعد از همین حالا! / خیال تبریزی‌ها از خمس راحت است

باتوجه به نحوه پیشرفت این تیم و تمدید قراردادها و جو آرام مدیریتی باشگاه، یکی از تیم‌های خطرناک و قدرتمند فصل آینده لیگ برتر، تراکتورسازی است که با انگیزه بیش‌تری فصل آینده را شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، تیم تراکتورسازی تبریز در چند بازی اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشت. فارغ از بحث نتیجه‌گیری، نظرات مثبتی درباره سرمربی تیم تراکتورسازی وجود دارد که حتی او را تا مرز هدایت تیم ملی نیز برد.

پایان رأفت، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره تیم تراکتورسازی و سرمربی لالیگایی آن، گفت: پاکو خمس، سرمربی تراکتور یک سرمربی لالیگایی است و در تیم‌های خوب اسپانیایی کار کرده است؛ خمس مربی توانمندی است؛ او در همین چند ماهی که در ایران کار کرده است، کیفیت بالایش را نشان داده است.

مدیر تراکتور: سال بعد برای قهرمانی خواهیم جنگید

با نگاه خوش‌بینانه می‌توان تراکتورسازی را هم جزو تیم‌های مدعی قهرمانی دانست اما شانس این تیم تبریزی در برابر سپاهان، استقلال و پرسپولیس، کم‌تر است اما به هر روی باتوجه به نحوه پیشرفت این تیم و تمدید قراردادها و جو آرام مدیریتی باشگاه، یکی از تیم‌های خطرناک و قدرتمند فصل آینده لیگ برتر، تراکتورسازی است که با انگیزه بیش‌تری لیگ را شروع خواهد کرد.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان، مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگویی اظهار کرد: از وقتی خمس آمده است بازیکنان انگیزه گرفتند و هر کسی هم به زمین می‌رود با جان و دل بازی می‌کند. من امیدوارم با تاکتیک‌هایی که خمس پیاده کرده است و نمایشی که تیم‌مان ارائه می‌کند؛ اگر امسال هم نتوانیم سال بعد بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. در فصل جاری تلاش ما برای کسب یکی از چهار رتبه بالای جدول خواهد بود و سال بعد برای قهرمانی خواهیم جنگید.

در آخرین اخبار منتشر شده از باشگاه تراکتورسازی، خبر تمدید هافبک درخشان عراقی با این تیم در حال رسانه‌ای شدن است.

صفا هادی، هافبک دفاعی تیم تراکتور که در سال گذشته به این تیم پیوسته بود، بعد از نمایش خوب و بازی‌های درخشانش، قرارداد جدیدی را با تیم تبریزی امضا کرد تا حضورش در فصل آینده هم قطعی شود؛ فصلی که تراکتور می‌آید تا پس از مدت‌ها قهرمانی را مزه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =