سرمربی بایرن مونیخ: اگر بتوانیم مقابل سیتی صعود کنیم معجزه کرده‌ایم

توماس توخل پیش از دیدار دور برگشت بایرن مونیخ با منچسترسیتی در نشست خبری شرکت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بایرن مونیخ که یولیان ناگلزمان را با وجود نتایج خوب در این فصل لیگ قهرمانان اروپا برکنار کرده بود، با سرمربی جدیدش توماس توخل مقابل قدرت منچسترسیتی سر خم کرد. آن ها با سه گل از حریف قدرتمند شکست خوردند و حالا در مونیخ کار سختی برای جبران مافات دارند.

مدافع منچستریونایتد ادامه فصل را از دست داد

توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی با منچسترسیتی گفت:

 اگر بتوانیم مقابل منچسترسیتی صعود کنیم، معجزه کرده ایم. در فوتبال اگر شانس با شما یار باشد، امکان هر اتفاقی وجود دارد. گاهی یک تصمیم داور باعث تغییراتی عمده در بازی می شود. مسئولیت بر دوش ماست تا عملکردی فوق العاده به نمایش بگذاریم و تماشاگران را همراه خود کنیم.
 اشتباهات اوپامکانو در بازی دور رفت؟ به نظرم در دوئل با هالند مشکل نداشت بلکه ضعف تصمیم گیری داشت. مشکل ریسکی بود که کرد. باید بهتر شود اما منطقی نیست که تمام تقصیرات را گردن او بیاندازیم. ما به بازیکنان حریف کمک کردیم و بابت آن مجازات شدیم. به اوپامکانو اعتماد کامل داریم و در کنار او هستیم. هنوز جوان است و پتانسیل بسیاری دارد اما در چنین بازی هایی شما نمی توانید اشتباه کنید. به خصوص در موقعیت قرارگیری در زمین. 

 در مورد چوپوموتینگ هنوز تصمیم نگرفته ام. باید ببینیم چه می شود. بعد از تمرین امروز وضعیت خوبی داشت. اگر زانویش جواب دهد یکی از گزینه ها برای ترکیب اصلی خواهد بود. او بازیکن پست ۹ ماست و به ما قدرت فیزیکی می دهد. او در ضربات آزاد هم کمک حال ماست.
 پرونده حواشی ایجاد شده در مورد مانه را بستیم و او در دیدار با منچسترسیتی در بین بازیکنان ما حضور خواهد داشت. باید ببینیم از ابتدا بازی می کند یا خیر. به ترکیبی از ایمان و واقع گرایی نیازمندیم. به تماشاگران در استادیوم نیاز داریم اما باید از خود جنم نشان دهیم. این چالش را می پذیرم. در این مورد فردا با بازیکنان صحبت می کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =