مظلومیت خصیصه ذاتی شهدای انتظامی است

مشاور عالی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظلومیت را ویژگی شاخص شهدای انتظامی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، سردار سرتیپ حسین ذوالفقاری مشاور عالی فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ششمین یادواره ۳۳۶شهید انتظامی استان که با حضور فرماندهان انتظامی و مسئولان استانی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: امروز ما شاهد جانفشانی های کارکنان انتظامی برای تامین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم که ما افتخار می کنیم به اینکه برای آرامش و آسایش مردم از ابتدای انقلاب تا کنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم. شهدای انتظامی شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز وخانواده های آنان دین داریم و خادم آن ها هستیم وان شالله بتوانیم رضایت خانواده های معزز شهدا را به دست آوریم و توفیق خدمتگزاری به آن ها را داشته باشیم.

سردار سرتیپ ذوالفقاری گفت: کسانی که شهید می شوند یک خصلت هایی دارند و دارای ویژگی های خاص هستند که مورد عنایت حق قرار می‌گیرند و این که گفته می‌شود شهدا قبل از شهادت شهید می شوند کاملا درست است چون به خاطر همین خصوصیاتی است که شهادت نصیب‌شان می‌شود.

مشاور عالی فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: شهداء یک رابطه خاص بین خود و خدای متعال داشتند و مورد عنایت حق تعالی قرار می گرفتند و به سوی معبود خود می‌شتافتند و عزیز خدا می‌شدند که این بهترین پاداش برای یک بنده است.

فرماندهی انتظامی استان همدان دارای ۳۳۶ شهید، ۸۰۰ جانباز، ۳۱ آزاده، ۶ نفر جانباز قطع نخاعی و بالغ بر ۴هزار نفر رزمـــنده دوران دفاع مقدس است که ۲۲۲ شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۱۴ شهید بعد از این دوران تقدیم انقلاب و کشور شده است.

همچنین سردارسرتیپ دوم ستاد سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان، در جمع خانواده شهدای انتظامی همدان بیان داشت: یادواره های شهدا مجلس عزا نیستند و شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این عزیزان هستیم. انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا است چرا که نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

سردار امیری با اشاره به رشادت ها و جان‌فشانی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان شجاع و غیرتمند ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با لبیک گویی به فرمان مقتدا و رهبرشان مرد و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است، امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

سردار امیری ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان را وظیفه همگانی دانست و خاطر نشان کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تامین نظم و امنیت است و طبق فرموده مقام معظم رهبری یکی از نعمت های بزرگ الهی در ایران، امنیت و یکی از ارکان اصلی تامین امنیت نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی در استان با اشاره به تقدیم بیش از ۱۲هزار شهید انتظامی به اسلام و انقلاب گفت: اکنون وظیفه ما پاسداری از خون شهدا است، چرا که استقلال، اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی مرهون تلاش ها و ایثارگری شهدا و  صبر و شکیبایی خانواده های معزز آنها است.

مظلومیت خصیصه ذاتی شهدای انتظامی است

خبرنگار: عاطفه طبیب زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1195014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =