امیرعبداللهیان: ایران با قدرت به حمایت‌ از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد

وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد: ایران با قدرت به حمایت‌های سیاسی، بین‌المللی و رسانه‌ای خود از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته به منظور دیدار و گفتگو با مقامات لبنان وارد بیروت شد.

وی در بدو ورود به بیروت گفت: صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به مردم فلسطین به خاطر مقاومت و عملیات طوفان الاقصی که پاسخی به جنایات جنگی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بود، به ویژه در ماه‌های اخیر عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: 

امیرعبداللهیان: تداوم حملات اسرائیل موجب گسترش جنگ می‌شود

وزیر امور خارجه افزود: ما امروز در بیروت هستیم تا با صدای بلند اعلام کنیم که کشورها و مردم اسلامی تداوم جنایات جنگی علیه مردم غزه و فلسطین را تحمل نخواهند کرد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ایران با قدرت به حمایت‌های سیاسی، بین‌المللی و رسانه‌ای خود از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: برخی از مقامات غربی از من پرسیدن آیا امکان گشایش جبهه‌های جدید علیه رژیم جعلی اسرائیل وجود دارد یا خیر. طبعا در شرایط تداوم جنایات جنگی و محاصره انسانی غزه هر اتفاق و تصمیمی از سوی دیگر جریان‌های مقاومت محتمل است.

امیرعبداللهیان درباره اقدامات ایران در خصوص تحولات فلسطین گفت: آقای رئیسی در چارچوب دیپلماسی سران گفتگوهای فشرده ای را با مقامات کشورهای مختلف منطقه از جمله عربستان انجام دادند و این گفتگوها در چارچوب استراتژی ایران در حمایت از فلسطین ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1201860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =