جزییات جدید از قتل داریوش مهرجویی و همسرش| وکیل مرحوم مهرجویی: احتمالا قاتل آشنا بوده است!! / تصاویر جدید از داخل منزل مهرجویی پس از قتل + فیلم

سخنگوی پلیس از شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر از آنها در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۲۲:۲۵ روز شنبه ۲۲ مهر داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای خود در زیبادشت فردیس به قتل می‌رسند که پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله به دادستان فردیس دستور داده شد به‌همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شوند، دادستان فردیس تا صبح در صحنه قتل حضور داشته است و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش هنرمندان به قتل داریوش مهرجویی و همسرش + عکس

فرمانده انتظامی استان البرز در این ارتباط اعلام کرد: پس از اعلام قتل، تیم‌های ویژه تشکیل شده و در همان ساعات اولیه در محل حاضر شدند و اقدامات فنی در دستور قرار گرفت.

سردار هداوند با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای دستگیری عامل یا عاملین این جنایت بکار گرفته و برابر قانون با مسببین برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: مردم مطئمن باشند پلیس عاملان این جنایت را دستگیر خواهد کرد.

همچنین، سردار محمد قنبری با حضور در منزل داریوش مهرجویی صحنه قتل را از نزدیک بررسی کرد.

فرمانده پلیس آگاهی کشور گفت: با بررسی صحنه جرم، آثاری در صحنه قتل پیدا شده است که ما احتمال می‌دهیم مربوط به قاتل باشد.

وی افزود: آثار ورود جبری در صحنه جرم دیده نمی‌شود و تخریبی در درب‌ها صورت نگرفته است.

سردار قنبری افزود: نگهبانی شهرک تا منزل مقتول یک کیلومتر فاصله دارد و تمامی مسیرهای ورود و خروج در منطقه در حال بررسی است.

وی همچنین افزود: در این تحقیقات برای نخستین بار از سگ‌های ردیاب نیز استفاده شده است تا در اطراف منزل به ردیابی بپردازند.

سردار قنبری با اشاره به تلاش ماموران برای پیدا کردن انگیزه قتل گفت: تحقیقات تا رسیدن به قاتل یا قاتلان ادامه خواهد یافت.

۲ مظنون دستگیر شدند

سخنگوی پلیس از شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر از آنها در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا درباره جزییات پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش با بیان اینکه کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی در این پرونده رسیده‌اند، اظهار کرد:  حضور رییس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه از محل حادثه حکایت از اهمیت و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار است.

وی ادامه داد: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: تاکنون ۴ مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت و دو نفر دیگر نیز ساعات یا دقایقی دیگر بازداشت خواهند شد.

منتظرالمهدی تصریح کرد: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده  و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

به گفته سخنگوی فراجا سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی گفت: بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است. عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن افراد قاتل شناسایی شوند.

وکیل مرحوم مهرجویی: احتمالا قاتل آشنا بوده است!!

وکیل داریوش مهرجویی گفت:‌ زمانی که خانواده مهرجویی در سفر فرانسه بودند، یکی از بستگانشان از خانه مراقبت می کرد.

آنها بعد از بازگشت متوجه نبود دو سنتور در خانه شده و جمعه با آن آشنا در خانه مهرجویی قرار گذاشتم که نیامد.

وقتی خانم محمدی‌فر ماجرای ورود مرد مهاجم را تعریف کرد گفتم بهتر است از این خانه بروید یا نگهبان استخدام کنید که قبول کردند به تهران بروند.

اسناد و مدارک داخل گاوصندوق را خانم محمدی فر نزد یکی از بستگانش سپرده بود.

با توجه به نبود آثار ورود به زور، قاتل یا قاتلان با مرحوم مهرجویی آشنا بودند.

کد خبر: 1202230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =