بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی / در سقوط رژیم جعلی اسرائیل از هیچ کمکی دریغ نشود

بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی درخواست کرد: از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط رژیم جعلی اسرائیل دریغ نشود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، از همه آزادیخواهان و انسان‌های عدالت‌طلب و تمام نهادهایی که می‌توانند حامی مظلوم و خصم ظالم باشند می‌خواهد که از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط رژیم جعلی اسرائیل دریغ نکنند.

بیشتر بخوانید:

نامه دفتر تحکیم وحدت به فرمانده نیروی قدس سپاه / راهی جز اعزام نیرو به غزه نمانده است
 

در این بیانیه آمده است: امام خمینی (ره) در پیام برائت سال ۱۳۶۶ فرمودند: «ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازشکاری و مصالحه رهبران ننگین و خود فروخته‌ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین‌های غصب شده و مسلمانان این خطه را به تباهی کشیده‌اند به دنیا اعلام کنند و نگذارند این خائنان بر سر میزمذاکره‌ها و رفت و آمدها، حیثیت و اعتبار و شرافت ملت قهرمان فلسطین را خدشه‌دار کنند» مقام معظم رهبری: «رژیم غاصب صهیونیستی امروز قطعا باید محاکمه شود»

در این بیانیه مطرح شده است: اگر چه جنایات جنگی رژیم غاصب و جنایت‌پیشه اسرائیل، تازگی ندارد و اصولاً اساس و بنیان این رژیم جعلی بر پایه ترور، خشونت، اشغالگری و فریبکاری سیاسی قرار دارد و ۷۵سال عمر نکبت‌بار و نحس آن سراسر از قتل زنان و کودکان و جوانان با حمایت و پشتیبانی سران کاخ سفید حکایت دارد، اما جنایت این رژیم منحوس در این ۱۰ روز در غزه و بخصوص در بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی حادثه‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: حمله هوایی با بمب‌های پیشرفته یک تنی با قدرت تخریب زیاد به بیمارستانی که مملو از کودکان و زنان و مردان زخمی است، با هبچ معیاری قابل توجیه نیست. تاثیر سیاسی و اجتماعی این جنایت جنگی در جهان و در کشورهای اسلامی ظرفیت و قدرتی از منابع انسانی و جهادی جهان اسلام را آزاد خواهد کرد که بی شک به زوال و نابودی مطلق این غده سرطانی منجر خواهد شد. جنابت بمباران سنگین و عمیق بیمارستان المعمدانی غزه، ابعاد و لایه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و انسانی در سطح جهان و در روابط بین‌الملل دارد که باید در اولین فرصت مناسب واکاوی شود.

در این بیانیه عنوان شده است: آن‌چه در این بیانیه بر آن تاکید می‌شود، وظیفه و مسئولیت سیاسی حاکمان کشورهای اسلامی در حمایت بی‌دریغ و موثر از رزمندگان جبهه مقاومت و به‌ویژه خط اول نبرد، یعنی مبارزان حماس است. همچنین حمایت آنان از مردم فلسطین و محکومیت سران غاصب رژیم صهیونیستی و تسهیل‌گری برای مردم مسلمانی است که از کشورهای اسلامی می‌خواهند برای کمک به برادران خود در غزه، بسیج شوند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در حقیقت شهادت کودکان، زنان، کادر درمانی و پزشکان در بمباران هوایی ارتش صهیونیستی در غزه، فقط یک جنایت جنگی نیست، بلکه نمادی از مرگ تفکر و تمدن غرب و نظام مدرنیته‌ای است که امثال بایدن و نتانیاهو از دست‌پروردگان اندیشه‌های سیاسی آن است و سازمان‌های عریض و طویل حقوقی و سیاسی بین‌الملی بی‌خاصیت و تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیست‌ها از نتایج نهادی آن است.

در این بیانیه آمده است: این جنایت جنگی برآمده از شر مطلقی، چون رژیم غاصب، در حقیقت پایه و بدعتی مکارانه و جنایت‌کارانه است که حتی در دو جنگ جهانی اول و دوم نیز سابقه نداشته است. به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیستی ابتدا از طریق صلیب سرخ اعلام می‌کند: بیمارستان‌ها مکان‌هایی امن برای دور ماندن از حملات هوایی است، ولی بعد از آن، با اطمینان از پناه آوردن زنان و کودکان به بیمارستان، آن را بمباران می‌کند. اینجا باید سخنان امام موسی صدر را به یاد آورد که فرمود: "اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم. من شخصا در حد مطالعاتم هیچ نهادی را خطرناکتر از اسرائیل نمی‌شناسم".

در این بیانیه تصریح شده است: بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن اعلام آمادگی خود در حمایت و کمک به مردم غزه و محکومیت این جنایت وحشیانه و همدردی با مردم مظلوم غزه و حمایت از مقاومت ملت و رزمندگان فلسطین در برابر جنایات جنگی صهیونیست‌ها، از همه آزادیخواهان و انسان‌های عدالت‌طلب و تمام نهادهایی که می‌توانند حامی مظلوم و خصم ظالم باشند می‌خواهد که از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی دریغ نکنند. به امید پیروزی نهایی ملت فلسطین و اقامه نماز در قدس شریف ان‌شاءالله».

انتهای پیام/

کد خبر: 1202861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =