سقوط بالابر یک نفر را در خواف به کام مرگ کشید

مردی میانسال در خواف به دلیل سقوط بالابر جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ یکی از اهالی روستای مهرآباد خواف در خصوص این حادثه به ایسنا گفت: گویا مرحوم نورمحمد نوروزی وقتی برای عرض خدا قوت به دوستش که در حال انجام کار ساختمانی و بنایی بود، رفته، بالابر مصالح ساختمانی سقوط کرده و بر روی این مرد روستانشین می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

متهمان کلاهبرداری سریالی طلافروشان در بجنورد به دام افتادند

غلام رسول قریب افزود: بر اساس آنچه گفته شده است، در زمان حضور این مرد یکی از کارگران برای جابجایی مصالح ساختمانی، بالابر را روشن می‌کند که متأسفانه سیم قرقره بالابر پاره شده و با مصالح ساختمانی روی این مرد می‌افتد و سبب مرگش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم نوروزی حدود ۵۰ سال سن داشت و متأهل بود.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف نیز به خبرنگار ما گفت: پیکر بی‌جان یک مرد که بر اثر سقوط بالابر جان باخته بود به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شد.

یونس بهره‌مند از مردم خواست، از حضور و ایستادن در محیط‌های مخاطره‌آمیز و نا ایمن پرهیز کنند.

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف محور قاین- خواف

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان خواف از برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس و وانت پراید با یک کشته و ۴ مصدوم در محور قاین- خواف خبر داد.

سرهنگ جواد خرسند به ایسنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور " قاین- خواف" بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه وانت پراید به دلایل نامعلومی برخورد کرده است. بر اثر این حادثه رانندگی متأسفانه راننده خودرو پژو پارس در دم فوت و ۳ سرنشین دیگر آن و راننده وانت پراید نیز به شدت مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست در رانندگی همیشه جانب احتیاط را رعایت و با احترام به قوانین و مقررات از وقوع حوادث تلخ و دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

روستای مهرآباد میان خواف در حدود ۱۰ کیلومتری جنوب شهر خواف مرکز این شهرستان قرار دارد.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =