به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، امین سلیمانی در حاشیه نشست کارگروه تخصصی برنامه ریزی سفارش و توزیع کتابهای درسی و بسته های آموزشی ادارهکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام کتب درسی از تاریخ ۲۸ فروردین الی ۳۱ خرداد برای دانشآموزان میانپایه و از تاریخ ۱۰ تیر تا ۹ شهریور برای دانشآموزان پایههای اول، هفتم و دهم مدارس عادی، استثنایی و آمادگی مقدماتی استثنایی امکانپذیر است.
وی افزود: اصلاح سفارش از تاریخ ۲۴ تیر الی ۳۱ شهریور، توزیع استان به منطقه از تاریخ ۲ اردیبهشت، توزیع منطقه به مدرسه از تاریخ ۱۰ شهریور و توزیع مدرسه به دانش آموزان از تاریخ ۲۴ شهریور صورت میگیرد.
سلیمانی گفت: امکان ثبت نام توسط مدیران مدارس بهصورت گروهی یا توسط دانشآموزان به صورت فردی وجود دارد و متقاضیان میتوانند برای ثبت نام به سامانههای my.gov.ir یا my.medu.ir یا irtextbook.ir مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: هزینه دریافتی از دانشآموزان طبق قیمت درجشده پشت جلد کتاب است و مدیران مدارس میتوانند با اخذ این مبلغ از اولیاء دانشآموزان، برای آنان ثبت کتاب در سامانه را انجام دهند.
نایبرئیس کارگروه تخصصی برنامهریزی و توزیع کتابهای درسی و بستههای آموزشی استان، تصریح کرد: بهمنظور ثبت کتب و پیگیری روند ثبتنام دانشآموزان پایه اول در اسرع وقت، نسبت به انجام فرایند سنجش سلامت، اقدام و مدیران مدارس نیز در اسرع وقت نسبت به، بروزرسانی سامانه سیدا، اقدام کنند.
وی در پایان افزود: امکان سفارش انفرادی توسط دانشآموزان، وجود دارد ولی مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه، پس از ثبت نام بسته اصلی دانشآموز، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانشآموزان، اقدام و از ارجاع دانشآموزان و اولیا به کافینت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.
خبرنگار: محمدرضا نیازی شهرکی
انتهای خبر/
نظر شما