معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری حائز رتبه‌های برتر و عالی کشور شد

مسعود مثنوی گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در دو بخش امور فرهنگی سال گذشته و خدمات امدادی و بشردوستانه نوروزی سال ۱۴۰۳ به ترتیب حائز رتبه‌های عالی و برتر کشور شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، آیین گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر همزمان با آغاز هفته هلال احمر با حضور مسئولان کشوری و لشکری در تهران برگزار شد.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در این رابطه گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در دو بخش امور فرهنگی سال ۱۴۰۲ و خدمات امدادی و بشردوستانه نوروزی سال ۱۴۰۳ به ترتیب حائز رتبه‌های عالی و برتر در بین ۳۱ استان کشور شد.

وی در ادامه افزود: در آئین گرامیداشت کشوری روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، به میزبانی استان تهران، از کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، قدردانی به‌عمل آمد.

مثنوی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پایه و بسترسازی برای نهادینه کردن آموزه‌های هلال احمری در میان جوانان ایران، عملکرد معاونت دانشجویی و جوانان در یک‌سال (شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ و شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲) مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طیف بررسی شامل قابل رشد، مناسب، خوب و عالی بود، تشریح کرد: از مجموع ۱۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده، معاونت امور جوانان استان موفق به کسب ۱۰۱ امتیاز و نتیجه عملکرد عالی شده است.

این مقام مسئول همچنین در راستای ارائه خدمات بشردوستانه نوروزی یادآور شد: طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳، همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا عید سعید فطر ۱۴۰۳ تداوم داشت.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران‌ نوروزی، اطلاع‌رسانی به موقع تمامی اقدامات صورت گرفته، خلاقیت و به‌ کارگیری‌ ایده‌های جدید در انجام ‌فعالیت‌ها از جمله موارد مورد ارزیابی در این طرح بود.

گفتنی‌ است، مثنوی ضمن قدردانی از تلاش های معاون، کارکنان ستادی و شعب، تمامی جوانان فعال در حوزه امور جوانان استان، شهرستانها و همراهی سایر بخش‌های جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امید است با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهتر از منابع و پتانسیل اعضای جوان، شاهد ارتقاء بیشتر برنامه‌ها در ماه‌های پیش‌رو باشیم.

خبرنگار: زهرا آقابابایی دهکردی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =