رئیس جمهور به استان مازندران سفر می‌کند

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به استان مازندران، سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران با همراهی کابینه دولت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به استان مازندران سفر می‌کند.

بر این اساس، یوسف نوری، استاندار مازندران طی حکمی، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را به عنوان رئیس ستاد سفر رئیس‌جمهور به مازندران، منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای قاسم عزیززاده گرجی

سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

سلام علیکم

با عنایت به سفر قریب الوقوع حضرت آیت الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان، به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس ستاد سفر رئیس جمهور تعیین و منصوب می‌نمایم؛ ضروری است فراهم آوردن همه تمهیدات لازم و برنامه ریزی و برگزاری جلسات با روسای‌ کمیته‌ها و سایر دستگاه‌ها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان در جهت افزایش مشارکت مردم و تحقق شعار مردمی سازی دولت استفاده نمائید، همچنین پیگیری مصوبات سفر دور اول، تمهید برای دیدار اقشار مختلف با ریاست جمهوری و برنامه ریزی دقیق برای افتتاح پروژه‌های استان و هماهنگی رسانه‌ای این سفر در زمره شرح وظایف شما می‌باشد.

ضمنا روسای کمیته‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در این خصوص با جنابعالی بعمل خواهند آورد. توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1230422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =