رویداد صدرا با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشگاه و صنعت برگزار شد

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی (شامل دانشجویان و اعضای هیات علمی)، جامعه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رویداد صدرا را همانند طرح پویش در کسب مهارت دانشجویان کارآمد دانست و گفت: طرح پویش به منظور اشتغال همزمان دانشجویان در کنار تحصیل آن‌هاست. در این راستا رویدادی به عنوان رویداد صدرا در دانشگاه برگزار شد. در این نمایشگاه، از صنایع و شرکت‌های مهم دعوت به عمل آمد تا دانشجویان از آن‌ها بازدید کنند و به طور مستقیم بتوانند با صنایع در ارتباط باشند.

رئیس دانشگاه آزاد قزوین در خصوص هدف برگزاری رویداد صدرا بیان کرد: رویداد صدرا به دنبال گسترش و اجرای بهینه طرح پویش در جذب کارآموز، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع و شرکت‌های تجاری، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان در بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: در این رویداد بیش از 100 شرکت برتر صنایع و شرکت‌های تولیدی عظیم کشور، شرکت‌های دانش بنیان و سراهای نوآوری استان قزوین حضور دارند. همچنین این طرح در واحد بوئین زهرا و تاکستان نیز اجرا شد و از بازخورد نسبتا خوبی برخوردار بود.

زینالی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 17 برای بازدید عموم به خصوص دانشجویان دایر بوده و بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی برای دانشجویان خواهد بود. از این رو از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویان برای حضور پرشور و باشکوه در این رویداد و برقراری تعامل سازنده با شرکت‌ها دعوت به عمل می‌آید.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =