بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد در در خصوص شهادت رئیس جمهور

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در در خصوص شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در در خصوص شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه اقدام به صدور بیانیه کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
{انَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ}
{مِنَ المُومِنینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا}

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند ، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده اند / «سوره احزاب آیه ۲۳»

خبر جانسوز سانحه‌ای که منجر به شهادت مظلومانه رئیس محترم جمهور ، وزیر امور خارجه عزیز، نماینده‌ محترم و محبوب ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار جهادی و هیئت همراه آنها شد قلب همه ی ما را به درد آورد.
این فاجعه‌ی عظیم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری ، امام زمان (عج) و خانواده معزز شهدا و همچنین ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای آن عزیزان از دست رفته علو درجات را مسئلت می داریم.
شهید آیت الله رئیسی، با وجود تمام فشارهایی که از سوی مخالفین داخلی و خارجی وجود داشت، نا امید نبود و همواره در دوران خدمت خود در عالی ترین مقام اجرایی کشور دستاوردهای زیادی در حوزه روابط بین الملل و همچنین در سفرهای استانی برای مردم شریف ایران کسب نمود.
شهادت سنت دیرین پیروان مکتب عاشوراست، بار دیگر نیز شهدایی از لباس مقدس روحانیت تقدیم اسلام و انقلاب گردید، یادشان، خدماتشان و راهی که با عزم و تلاش می پیمودند، هیچ گاه از اذهان مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد، مردم بصیر ما به صدق، دیانت و ولایتمداری سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همرزمان جهادگر و پر تلاشش واقفند.
آن رئیس جمهور مردمی که خستگی نمی‌شناخت و برای مردم و در مسیر رضای خدا، بی توجه به طعن اغیار برای آبادانی میهن می‌کوشید و نیز همراهان خدمتگزار و صدیقش به شهادت رسیده‌اند اما دشمنان و بدخواهان بدانند که هیچ چیز نمی‌تواند در مسیر ملت ایران برای نیل به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، توقفی ایجاد کند.
رحمت و مغفرت برای این شهیدان، صبر جزیل برای عزیزانشان و توانی مضاعف برای امتداد و ادامه مسیرشان را از خداوند رحمان مسئلت داریم و به حکمتش درباره آینده انقلاب اسلامی ایمان داریم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1231450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =