۷۵۰۰نفر در خراسان شمالی مشمول دریافت مشوق طرح جوانی جمعیت شدند

معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در استان هفت و هزار ۵۰۰ نفر مشمول دریافت مشوق زمین طرح جوانی جمعیت شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی، ایران پناه با اعلام اینکه در استان هفت هزار و ۵۰۰ نفر مشمول دریافت مشوق طرح جوانی جمعیت هستند، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت، پیامک به این واجدان شرایط ارسال شد تا آنان با مراجعه به سامانه معرفی شده، محدوده زمین خود را در یکی از مناطق اعلام شده، انتخاب کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: افراد دارای سه فرزند و به بالا می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: افرادی که فرزند سوم و فرزندان بعدی آنها از بیست و چهارم مهر ماه سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند، مشمول این طرح می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که برای دریافت زمین در این طرح در محدوده شهری ثبت نام کردند، کارشناسی شدند.

ایران پناه گفت: برای شهرستان بجنورد چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که با پالایش صورت گرفته، یک هزار و ۳۳ نفر از آنان که در روستاها زندگی می کنند و خدمات را در روستا دریافت کرده‌اند، در مناطق روستایی خود زمین دریافت خواهند کرد.

وی همچنین بیان کرد: افرادی می توانند در محدوده شهری از مشوق زمین در این طرح بهره مند شوند که علاوه بر محل تولد فرزند همچنین خدمات دوران بارداری را نیز از شهر مورد تقاضا دریافت کرده باشند.

معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: در شهر بجنورد ۷۷ هکتار زمین در منطقه گلستان شهر برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است که یک هزار قطعه از این منطقه جانمایی شده، مشمول تحویل به اجرای این طرح می‌شود.

ایران پناه همچنین افزود: زمینی ملی در شهرک فرهنگیان شهر بجنورد نیز برای تحویل به اجرای این طرح در مرکز استان جانمایی شده است.

خبرنگار:سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1232216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =