رفح، جنایتی که صدای سلبریتی‌ها را هم درآورد/ همه علیه یکی

جنایت فجیع و هولناک صهیونیست‌ها علیه منطقه امن رفح و بمباران این منطقه باعث واکنش‌های جهانی شده که سلبریتی های کشورمان نیز سکوتشان شکسته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح که باعث مرگ فجیع ده‌ها غیر نظامی با بمب‌های سنگین آتش‌زا شد، یک بار دیگر باعث ایجاد اجماع جهانی و بزرگ علیه رژیم جنایتکار و منزوی اسرائیل شده است. شورای امنیت سازمان ملل دیروز تشکیل جلسه اضطراری داد و اتحادیه اروپا نیز برای نخستین بار اعلام کرد، به دنبال تحریم رژیم صهیونیستی است.

اما این جنایت تا حدی هولناک بود که از آن به عنوان هولوکاست رفح یاد می‌شود و باعث شد مارپیچ سکوت در دنیا شکسته شده و یک واکنش میلیونی در جهان برضد این اقدام نسل کشی صهیونیست ها به وجود بیاید که علاوه بر واکنش های میدانی گوناگون در سراسر دنیا، اینستاگرام نیز به صحنه اعلام انزجار از صهیونیست ها تبدیل شد.

استوری مشترک ALL EYES ON RAFAH به معنای (همه چشم ها به رفح است) در اینستاگرام تا صبح امروز از مرز 36 میلیون عبور کرد و به خودی خود رکورد تاریخی‌ای را در این شبکه اجتماعی ثبت کرد به گونه ای که سلبریتی های همیشه در سکوت کشورمان هم سکوتشان شکسته شد و اقدام به انتشار این استوری در حمایت از غزه کردند که این اعلام موضع سلبریتی ها در کشورمان نیز قابل توجه است.

اما کدام سلبریتی ها در واکنش به جنایت هولناک رفح واکنش نشان دادند؟ رصد خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز تا لحظه تنظیم گزارش به شرح ذیل است.

امیر آقایی

حامد بهداد

حسین پورکریمی

محسن کیایی

شادی مختاری

کاظم دانشی

علی ضیا

کاظم نوربخش

پژمان بازغی

رامبد جوان

حامد کمیلی

مصطفی کیایی

سحر دولتشاهی

صابر ابر

حبیب رضایی

مهرداد صدیقیان

داریوش فرضیایی

شبنم قلی خانی

پیمان معادی

مهدی یغمایی

دنیا مدنی

الناز حبیبی

نوید محمودی

سعید روستایی

نیما جاویدی

رفح، جنایتی که صدای سلبریتی‌ها را هم درآورد/ همه علیه یکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1232294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =