کواکبیان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثبت نام کرد + ویدئو

دبیرکل حزب مردم سالاری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ مصطفی کواکبیان، در اولین ساعات آغاز فرایند ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید؛

متن و حاشیه اولین روز ثبت‌نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وی دومین سیاستمداری است که از صبح امروز برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرد.

مصطفی کواکبیان در جمع خبرنگاران گفت: نام دولتی که بنده می خواهم با آن وارد عرصه انتخابات شوم، دولت مردمسالار با شعار صداقت با مردم است. 

وی افزود: بسیاری از بن بست هایی که  امروزه در کشور داریم، بخاطر قوانین دست وپاگیر است لذا باید در چارچوب قانون اساسی تغییراتی لحاظ شود. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: لغو تحریم ها و ارتباط با همه دنیا بجز رژیم صهیونیستی، ثبات و تقویت ارزش پول ملی با استقلال بانک مرکزی، فسادزدایی از ارکان حکومت و نیز حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان از برنامه‌های اصلی بنده در این دوره از انتخابات است. 

وی با بیان‌ اینکه کمترین رشد را در بین کشورهای منطقه از  لحاظ اقتصادی داریم، گفت: شاخص های اقتصادی ما در بین ۱۵ کشور همسایه بسیار پایین است. در وضعیت تجاری هم اوضاع بهتر نیست.

نرخ پایدار تورمی مان دو رقمی است و نرخ بیکاری نیز بالاست. ۱۵ برنامه در حوزه های مختلف دارم که در صورت انتخاب آن‌ها را اجرایی خواهم کرد.

به گزارش ایسکواکبیان پیشتر در انتخابات دوره‌های ۸۴، ۹۲ و ۹۶ ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده و در دو دوره ۹۲ و ۹۶ رد صلاحیت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =