دانشجویان دانشگاه آزاد بابل از کارخانه صنعتی بازدید کردند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه از کارخانه صنعتی در شهرستان، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌های متنوعی را در جهت ارتباط صنعت و دانشگاه در سطح اساتید و دانشجویان به اجرا درآورده است.

بر این اساس دانشگاه آزاد واحد بابل با برگزاری اردوهای علمی، جهت بازدید از کارخانجات و واحدهای صنعتی سطح شهرستان سعی در ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و بازار کار دارد.

در این ارتباط، انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد بابل با حمایت و همراهی مسئولان این دانشگاه، بازدید دانشجویان این واحد از کارخانه تولید رنگ را برگزار کرد.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان در بازدید از صنایع، گفت: ارتباط با بخش صنعت موجب می‌شود تا دانشجو با فضای واقعی آنچه که در دانشگاه آموخته، آشنا می‌شود و از نزدیک، فضای کسب و کار را لمس می‌کند.

قنبری ضمن تشریح فعالیت کارخانه مورد بازدید، افزود: نکته قابل توجه در این بازدید این بود که کالای تولیدی کارخانه، تماماً در همین مکان تولید می‌شود که نشان از مدیریت قوی در مجموعه است و این امر می‌تواند برای دانشجویان، الهام‌بخش باشد.

یلدا آقابرارنیا، دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این‌باره گفت: بازدید میدانی رشته‌های مختلف و از نزدیک دیدن فرآیند کار و تولید، کمک زیادی به دانشجو می‌کند.

این دانشجو با بیان اینکه در گذشته هم تجربه چنین اردوهای علمی را داشته، خاطرنشان کرد: انتخاب این مکان برای بازدید، بسیار مناسب بود چون به لحاظ صنعتی و مدیریتی، فضای پویایی دارد و همکاری بین دانشگاه و مراکز صنعتی پویا موجب پیشرفت علم دانشجویان می‌شود، زیرا می‌توانند که آموخته‌های خود را به صورت عملی ببینند.

خبرنگار: سارا سادات‌حسینی، علیرضا ربیعی

انتهای پیام/

کد خبر: 1232478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =