اقلام مایحتاج مردم تا دور ترین نقاط استان سمنان تامین شود

استاندار سمنان با بیان اینکه کمبودی به لحاظ کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: اقلام مایحتاج مردم تا دورترین نقاط باید تامین شود.

سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان ضمن بیان اینکه از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود تا نظارت‌ها و بازرسی از بازار را افزایش دهند، ابراز داشت: هدف از این اقدام تأمین به موقع کالا و مایحتاج ضروری مردم است.

وی ضمن بیان اینکه تشدید بازرسی‌ها از تخلفات احتمالی سودجویان پیشگیری می‌کند، افزود: این روند رضایت عمومی را نیز بین مردم استان سمنان افزایش خواهد داد.

استاندار سمنان خواستار پیگیری برنامه‌های دولت در بحث تنظیم بازار و تأمین کالاها، اقلام و مایحتاج مورد نیاز مردم شد و ابراز داشت: انتظارات بر این منوال که هیچ‌گونه اختلال و کمبودی را در سطح استان شاهد نباشیم.

هاشمی ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر بازار و تأمین کالاها و اقلام و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم، مختص به منطقه خاصی نیست، تصریح کرد: می‌بایست این مهم در روستاها و مناطق کم برخوردار و محروم نیز محقق شود.

وی بابیان اینکه جلسات تنظیم بازار نیز در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران باید برگزار شود، افزود: با افرادی که بخواهند در حوزه بازار و روال موجود اخلال ایجاد کنند در استان سمنان بدون هیچ‌گونه اغماضی باید برخورد شود.

خبرنگار: محمد عباس نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1232653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =