مجری مناظره‌های انتخاباتی پس از ۳دوره تغییر می‌کند؟

با وجود اجرای سه دوره متوالی مناظره توسط مرتضی حیدری اما به نظر می‌رسد مجری مناظره‌های پیش رو فردی غیر از حیدری خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، با آغاز به کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازهم بحث مناظره ها یکی از داغ ترین موضوعاتی است که بین عموم مردم مطرح می‌شود و از طرفی تاثیر بسیار زیادی هم در گرم‌تر شدن تنور انتخابات دارد و هم تاثیر بسیار زیادی در اذهان عموم برای انتخاب فرد مورد نظر جهت رای دادن.

اما با شروع فرآیند ثبت نام کاندیداها برخی گمانه زنی ها از عدم برگزاری مناظره‌ها خبر می‌داد که با اعلام رسمی پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما مبنی بر برگزاری مناظره‌های کاندیداها آب پاکی روی دست شایعه سازان ریخته شد.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما طی روزهای گذشته با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده بود که «ما حتماً مناظره‌ها را خواهیم داشت، اما به دنبال به حداقل رساندن آسیب‌های آن هستیم.»؛ چنین اظهار نظری از سوی رییس رسانه ملی حاکی از آن است که صداوسیما در پی ایجاد کمترین حاشیه با تولید و پخش مناظره‌هاست؛ رویکردی که البته سه سال قبل و در انتخابات ۱۴۰۰ هم پیگیری شده بود.

با قطعی شدن برگزاری مناظره‌های تلویزیونی و با وجود اجرای سه دوره متوالی مناظره سال‌های ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ توسط مرتضی حیدری اما به نظر می‌رسد مجری مناظره های پیش رو فردی غیر از حیدری خواهد بود.

مجریانی چون محمدجعفر خسروی، کامران نجف‌زاده، المیرا شریفی‌مقدم و مهدی مهدی‌قلی از جمله گزینه هایی هستند که نام آنان برای اجرای مناظره ها به گوش می‌رسد که در این میان نام مهدی‌ مهدی‌قلی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان مجری مناظره‌ها محتمل‌تر است کمااینکه وی در دوره‌های قبل به صورت آماده باش در کنار مرتضی حیدری به عنوان مجری جایگزین حضور داشته و شاهد برگزاری مناظره‌های تلویزیونی از نزدیک بوده است.

در سال های گذشته نیز افرادی نظیر رضا رشیدپور، مهدی مهدی‌قلی، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله گزینه های اجرای مناظره ها بودند که در نهایت به دلیل حساسیت موضوع قرعه به نام مرتضی حیدری افتاد.

مهدی مهدی‌قلی کار حرفه‌ای خود به‌عنوان مجری تلویزیون را در سال ۱۳۸۷ آغاز کرد و با برنامه «نگاه یک» به شهرت رسید. این برنامه ۲ سال پیش پس از ۲۱ سال اجرای مستمر تعطیل شد.

البته ستاد انتخاباتی صداوسیما هنوز به جمع‌بندی درباره گزینه اصلی مجری مناظرات نرسیده‌ و ممکن است فرد دیگری اجرای این برنامه را ستاد انتخاباتی صداوسیما به عهده بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =