طرح ارتقاء امنیت محله محور در آبادان اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز و سارقان منازل در طرح ارتقاء امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار داشت؛ در راستای برخورد قاطع با سارقان منازل و عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز در سطح شهرستان؛ طرح ارتقاء امنیت محله محور در جهت شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی و تخصصی با کمک یگان عملیاتی امداد، با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند در چند عملیات منسجم ۵ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز و ۴ سارق منزل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری همراه با چندین قلم کالای خانگی مسروقه کشف و ضبط گردید؛ گفت: متهمان در بازجویی پلیسی به ۵ فقره تیراندازی غیر مجاز در مراسمات و درب منازل و همچنین ۱۱ فقره سرقت از منازل و مشاعات ساختمانی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ضمن معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحو نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

خبرنگار:سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1232994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =