وزیر کشور پروژه‌های عمرانی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد

احمد وحیدی، وزیر کشور، طی سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری، به منظور شرکت در همایش انتخاباتی فرمانداران و بخشداران و بازدید، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و کشاورزی این استان، وارد شهرکرد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح روز شنبه، به منظور شرکت در همایش انتخاباتی فرمانداران و بخشداران و بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، وارد شهرکرد شد.

وزیر کشور در ابتدا با حضور در استانداری چهارمحال و بختیاری، ضمن نشست با مسئولان استانداری، فرمانداران و بخشداران، به بررسی و تبیین مسائل مهم انتخاباتی پرداخت و از روند پیشرفت ستادهای انتخاباتی در استان، گزارشاتی دریافت کرد.

احمد وحیدی در ادامه سفر یک روزه خویش به استان چهارمحال و بختیاری، از پروژه ایستگاه‌های راه‌آهن در شهرکرد، بازدید کرد.

در بخش دوم سفر، بازدید از احیا و مرمت رشته‌ قنات‌ها و افتتاح سردخانه ۲ مداره ۵ هزار تنی محصولات کشاورزی در شهرستان بروجن توسط وزیر کشور و نشست وزیر با مسئولان شهری و شهرستانی بروجن در فرمانداری انجام شد.

افتتاح کارگاه پرورش بچه‌ماهی ۳ میلیون قطعه‌ای روستای ایرانچه بخش دستگرد و افتتاح گلخانه سبزی‌سیفی ۱.۲ لیتر هکتاری روستای سورک بخش دستگرد در شهرستان فرخشهر، بخش سوم سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری را تشکیل داد.

در بخش پایانی، با سفر به شهرستان اردل، طرح تأمین، پمپاژ و انتقال آب ویژه اراضی روستای ده‌کهنه روگر، با حضور وزیر کشور، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1233434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =