کتاب خاطرات شهید جمهور به نام «رئیسی عزیز» منتشر می‌شود

مدیر تولید انتشارات حماسه یاران گفت: کتاب «رئیسی عزیز» که هفته آینده راهی بازار نشر خواهد شد تجمیع خاطرات افرادی است که در برنامه‌های مختلف تلویزیون خاطراتی از شهید رئیسی داشتند.

مهدی قربانی مدیر تولید انتشارات حماسه یاران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص جزئیات انتشار کتاب «رئیسی عزیز» که هفته آینده راهی بازار نشر خواهد شد گفت: دقیقا روز بعد از خبر تلخ شهادت شهید رئیسی و همراهانشان قرار شد به جهت نشان دادن سبک زندگی و شیوه و منش مدیریتی رئیس جمهور مکتبی و مردمی کشورمان کاری در انتشارات انجام شود.

قربانی با بیان اینکه همه هدف این بود شیوه زندگی و سبک مدیریتی ایشان را به عنوان یک رئیس جمهور شهید نشان دهیم و کمک کنیم آحاد مردم در انتخابات پیش رو بتوانند گزینه اصلح را انتخاب کنند افزود: انتشارات حماسه یاران به جهت اینکه بتواند به شهید جمهور ادای دینی کرده باشد وارد عرصه تولید این کتاب شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۰نفر وارد این فعالیت جهادی شدند و در این زمان خاص به دلیل اینکه خانواده و اطرافیان شهید رئیسی قطعا شرایط روحی صحبت کردن نداشتند و به این راحتی دسترسی به آنان امکان پذیر نبود لذا برنامه‌های تلویزیونی که از شبکه های مختلف سیما پخش میشد و افراد چه در دولت و چه از سایر بخش ها مانند قوه قضائیه و آستان قدس در کنار ایشان بودند و خاطره ای داشتند به منبع اصلی کتاب قرار گرفتند.

مدیر تولید انتشارات حماسه یاران خاطرنشان کرد: در یک عملیات جهادی افراد مختلفی چه در حوزه پژوهش و چه در حوزه نویسندگی به انتشارات کمک کردند و دو هفته بعد از شهادت توانستیم حدود ۱۷۰ خاطره از زندگی شهید رئیسی از کودکی تا شهادت و تشییع را جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: در تولید این کار نویسندگان مختلفی که در انتشارات با ما همکاری دارند کمک زیادی کردند اما در نهایت فائزه سعادتمند به واسطه اینکه هم زمان بیشتری داشت و هم اینکه تسلط بیشتری به اطلاعات پیدا کرد به عنوان نویسنده نهایی این کتاب انتخاب شد.

قربانی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا در ویراست های بعدی، مطالب بیشتری به کتاب اضافه شود و این به زمان نیاز دارد تا از این مرحله عبور کنیم تا بتوانیم به افراد بیشتری که خاطرات ناب تری از زندگی شهید رئیسی دارند گفت و گو کنیم و این اطلاعات به کتاب اضافه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =